ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε: GAC Aion UT

(5/9/2025)
Υπάρχουν σχεδιαστικές επιρροές από άλλα μοντέλα (η φωτεινή υπογραφή με τις τέσσερις κουκίδες θυμίζει ελαφρώς Porsche), όμως το Aion UT έχει τον δικό του αισθητικό χαρακτήρα.
6 Φωτογραφίες »

Υπάρχουν σχεδιαστικές επιρροές από άλλα μοντέλα (η φωτεινή υπογραφή με τις τέσσερις κουκίδες θυμίζει ελαφρώς Porsche), όμως το Aion UT έχει τον δικό του αισθητικό χαρακτήρα.

Το Aion UT είναι ανταγωνιστής του VW ID.3 αλλά στην Ευρώπη θα έχει τιμή ID.Polo (κάτω από 30 χιλιάδες).
Έχει 60άρα μπαταρία και το 30-80% ολοκληρώνεται σε 24 λεπτά.
Έχει μίνιμαλ εσωτερικό με high-tech αέρα και οθόνη 14,7 ιντσών.
Με σχεδίαση που παραπέμπει στο BYD Dolphin και στοιχεία από Porsche.

autotriti team

Το Aion UT είναι ανταγωνιστής του VW ID.3 αλλά στην Ευρώπη θα έχει τιμή ID.Polo (κάτω από 30 χιλιάδες)

Με μήκος 4,27 μέτρα το GAC Aion UT μπαίνει στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback ηλεκτρικών (όπως τα MG4, BYD Dolphin και VW ID.3). Ουσιαστικά είναι μόλις λίγα εκατοστά μικρότερο από το VW ID.3 που αποτελεί τον βασικότερο ανταγωνιστή του, αλλά προσφέρει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους χάρη. Αρχικά, το μεταξόνιο είναι αρκετά μεγάλο (2,75μ. έναντι 2,73μ. στο ID.3), ενώ επίσης οι Κινέζοι φαίνεται να έχουν κάνει καλύτερη δουλειά ως προς την εκμετάλλευση των διαστάσεων, αφού το Aion UT προσφέρει 440 λίτρα χώρο αποσκευών (έναντι 385 λτ. το ID.3).

Η μεγάλη διαφορά όμως αφορά στην τιμή. Το Aion UT σε ένα χρόνο από τώρα που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, στοχεύει να κοστίζει σημαντικά κάτω από τις 30.000 ευρώ και μάλιστα με πλούσιο εξοπλισμό, γεγονός που όχι μόνο το καθιστά φθηνότερο από το ID.3 αλλά που ουσιαστικά το βάζει απέναντι και από το νέο ID. Polo (το περιμέναμε ως ID.2).

Έχει 60άρα μπαταρία και το 30-80% ολοκληρώνεται σε 24 λεπτά

Κάτω από το κάλυμμα του δαπέδου του Aion UT κρύβεται μια μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh που προσφέρει 430 χλμ. αυτονομίας στον κινεζικό κύκλο (σ.σ. άρα υπολογίστε λιγότερα χλμ. κατά WLTP), ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης σύμφωνα με τη μάρκα είναι 16 kWh/100 χλμ.. To σημαντικότερο όμως αναφορικά με αυτή την μπαταρία είναι πως προσφέρει δυνατότητα ταχυφόρτισης με έως 180 kW κάτι που επιτρέπει στο Aion UT να φορτίσει από το 30 έως το 80% σε 24 λεπτά. Η φόρτιση από AC πάντως γίνεται με On board φορτιστή ισχύος 11 kW όπως στα ανταγωνιστικά μοντέλα.


Το Aion UT αναμένεται σε τιμές κάτω από τις 30.000 ευρώ, έχοντας έτσι ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
6 Φωτογραφίες »

Το Aion UT αναμένεται σε τιμές κάτω από τις 30.000 ευρώ, έχοντας έτσι ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Έχει μίνιμαλ εσωτερικό με high-tech αέρα και οθόνη 14,7 ιντσών

To εσωτερικό του GAC Aion UT είναι μίνιμαλ αισθητικά όπως άλλωστε και τα περισσότερα νέα μοντέλα της κατηγορίας του, ενώ προβάλλει έναν έντονα σύγχρονο διάκοσμο. Το premium εσωτερικό είναι κατασκευασμένο από ποιοτικά υλικά και  προσφέρει πρακτικές λύσεις.

Στον τομέα της τεχνολογίας, η GAC έχει «δανειστεί» τα καλύτερα στοιχεία από μοντέλα της Tesla και της VW. Για παράδειγμα. αντί για τα προβληματικά sensor buttons, υπάρχουν εργονομικοί πιεζοπεριστροφικοί διακόπτες στο τιμόνι (όπως στην Tesla), ενώ διατίθεται ψηφιακός πίνακας οργάνων 9 ιντσών (όπως στο VW ID.3) αλλά και μια μεγαλύτερη αυτού, κεντρική οθόνη 14,7 ιντσών. Επίσης, η κεντρική κονσόλα λειτουργεί ως ένας πρακτικός διαχωριστής χώρου, ενώ κατά τη διάρκεια της φόρτισης τα εμπρός καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως μετατρέποντας  την καμπίνα σε ένα lounge περιβάλλον.

Με σχεδίαση που παραπέμπει στο BYD Dolphin και στοιχεία από Porsche

Το αισθητικό προφίλ του GAC Aion UT είναι φιλικό στο μάτι με στοιχεία που είναι γνώριμα από άλλες προτάσεις, ωστόσο δεν του λείπει ο χαρακτήρας. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά της εμφάνισής του αποτελούν τα όμορφα «γουρλωτά» φωτιστικά σώματα εμπρός, οι στρογγυλεμένες γραμμές του αμαξώματος και οι compact αναλογίες του, ενώ και στο πίσω μέρος ξεχωρίζει από την φωτεινή επιγραφή των φώτων του. Αυτή μάλιστα στα πάνελ με τις τέσσερις κουκίδες θυμίζουν ελαφρώς Porsche, ενώ η σχεδίαση από τη μέση και πίσω και ιδιαίτερα αυτή στις πίσω κολώνες παραπέμπουν στο BYD Dolphin.

Σελίδα 2Οδική αίσθηση, η γνώμη μας & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
elk test