Στην οδήγηση, το Aion UT βγάζει εμπιστοσύνη με στιβαρό και σταθερό πάτημα και εύκολο χειρισμό. Oι κινεζικές εκδόσεις όπως αυτή που οδηγήσαμε κυκλοφορούν με μαλακό setup ανάρτησης, αυτό ωστόσο θα αλλάξει στα αυτοκίνητα που θα εισαχθούν στην Ευρώπη, με το setup να προσαρμόζεται καλύτερα στις δικές μας απαιτήσεις, οπότε και αναμένεται ακόμα καλύτερο στον τομέα. Σε κάθε περίπτωση ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW (204 PS) είναι άμεσος και έχει ομαλή ροή απόδοσης, ενώ επιτρέπει την ανάπτυξη τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα.
Η γνώμη μας
Το GAC Aion UT είναι καθημερινά χρηστικό, ακόμα και ως πρώτο αυτοκίνητο, και παραμένει σχετικά προσιτό. Αν οι Κινέζοι τολμήσουν τελικά να έρθουν δυτικά, μπορεί να αποτελέσουν σοβαρό ανταγωνιστή. Βέβαια, μην ξεχνάμε, ότι δίπλα τους, θα βρεθεί και μια άλλη κινέζικη δύναμη που ακούει στο όνομα BYD Dolphin. Πάντως, η αναμονή μέχρι την άφιξη του Aion UT στην Ευρώπη (σε περίπου ένα χρόνο από τώρα) μπορεί να είναι προς όφελός τους, καθώς όσο περισσότερο προετοιμάζονται, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες επιτυχίας.