Η «καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει η κίνηση στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς, με δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων.

Το ενισχυμένο πλαίσιο του Ranger Raptor χρησιμοποιεί υψηλής αντοχής ατσάλια με χαμηλή περιεκτικότητα σε κράματα, για να αντέχει την υψηλή καταπόνηση που επιφέρει η off-road αγωνιστική οδήγηση.

Νέος 2,0 λτ. diesel κινητήρας και αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων

57.136 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2019)

Η «καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0 λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής. Τα δύο turbo του εν λόγω συστήματος λειτουργούν διαδοχικά από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα προκειμένου να διασφαλίσουν την βέλτιστη απόκριση του στις εντολές του οδηγού ενώ, στις υψηλότερες στροφές (rpm), ο μεγαλύτερος, χαμηλής πίεσης υπερσυμπιεστής παράγει μέγιστη ισχύ. Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της Ford, που διασφαλίζει βελτιωμένες επιταχύνσεις και καλύτερη απόκριση. Και η αλήθεια είναι πως τα καταφέρνει εξαιρετικά, καθώς σε κανένα σημείο δε νιώσαμε προβληματισμό από τους 2,5 τόνους βάρους του αμαξώματος. Βεβαίως από την άλλη η μέση κατανάλωση των 8,9 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η Ford, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Τέλος ο οδηγός μπορεί να επιλέξει η κίνηση στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς, με δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda