Τα ανανεωμένα SEAT Ibiza και SEAT Arona διατηρούν τα ίδια κινητήρια σύνολα βενζίνης, σε πρώτο τουλάχιστον στάδιο. Κοινές είναι οι εξής 3 επιλογές:
Ο 3-κύλινδρος 1,0 TSI των 95 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Ο 3-κύλινδρος 1,0 TSI των 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή 7-τάχυτο κιβώτιο DSG
Ο 4-κύλινδρος 1,5 TSI των 150 ίππων με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG
Στο SEAT Ibiza υπάρχει και μία ακόμη επιλογή, με τον 1,0 MPI με τα 80 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και έχει πιο αστική φιλοσοφία χρήσης. Αξίζει να τονιστεί ότι σε μεταγενέστερο χρόνο θα δούμε και mild hybrid σύνολα, για τα οποία θα μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες μελλοντικά (έρχονται το 2027).
Οδηγικά, τα δύο SEAT έχουν το ύφος που γνωρίζουμε και το οποίο διαφοροποιείται αναλόγως και της εξοπλιστικής έκδοσης. Με το FR εξοπλιστικό πακέτο, η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση για ακόμη περισσότερη fun2drive λογική, ειδικά όταν συνδυάζεται με το δυνατό 1.500άρη κινητήρα των 150 ίππων. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός βρέθηκε στα χέρια μας με το SEAT Ibiza, που στο νησί των διάσημων parties με τις αρκετές «στριφτερές» ορεινές διαδρομές μάς θύμισε γιατί θεωρείται ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας του.
Στην περίπτωση του SEAT Arona, είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση Style με τα 115 άλογα, που ναι μεν δεν έχει το σπορτίφ αποτύπωμα της FR, όμως και πάλι πρόκειται για ένα μοντέλο που θα ικανοποιήσει με τη γενικότερη αίσθησή του. Συν τοις άλλοις, προσφέρει και πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα χάρη στην αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (17,4 εκ.).
Τεχνικά χαρακτηριστικά στα ανανεωμένα SEAT Ibiza & SEAT Arona στις εκδόσεις που οδηγήσαμε