Οδηγούμε τα νέα Lexus ES & NX
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε τα νέα Lexus ES & NX

40.415 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)

Αποστολή στην Μαγιόρκα: Το νέο Lexus ΝΧ χτίστηκε από το μηδέν και έρχεται με απαράμιλλη ποιότητα, τεχνολογίες που συναρπάζουν, εμφάνιση που επιβάλλεται και highlight, την plug-in υβριδική έκδοση των 309 ίππων. Μαζί του το ανανεωμένο ES με στοχευμένες βελτιώσεις για ακόμα πιο premium εμπειρία οδήγησης.

What is new

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια πρόσφερε αξιοσημείωτη άνεση και παράλληλα διαχειριζόταν αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος στις στροφές.

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια πρόσφερε αξιοσημείωτη άνεση και παράλληλα διαχειριζόταν αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος στις στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Δεύτερη γενιά του premium μεσαίου SUV με 95% καινούρια μέρη
- Full Hybrid με 244 ίππους και plug-in με 309 ίππους
- Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες
- Η μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία της κλάσης
- Από 51.900 ευρώ, το πιο προσιτό premium D-SUV 

Η Lexus έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο ισχυρούς παίκτες ανάμεσα στις premium μάρκες παγκοσμίως, κερδίζοντας διαρκώς μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά, με αιχμή του δόρατος, το το μεσαίο της SUV ΝΧ.  Η πρώτη γενιά του Lexus NX παρουσιάστηκε στα τέλη του 2014, βάζοντας την Lexus στο παιχνίδι απέναντι στον γερμανικό -και όχι μόνο- premium ανταγωνισμό: Audi Q5, Mercedes GLC, Alfa Romeo Stelvio κ.ο.κ.. Και τα κατάφερε μια χαρά, όντας το best seller μοντέλο της Lexus στην Ευρώπη με περισσότερες από 175.000 πωλήσεις, ενώ συγχρόνως και σε παγκόσμιο επίπεδο έτυχε εξαιρετικής αποδοχής. Όπως π.χ. στην Ρωσία, όπου και έγινε το πιο καλοπουλημένο premium μοντέλο.
 

Δεύτερη γενιά NX με 95% καινούρια μέρη και πρώτη φορά Plug-in

Μετά από 7 χρόνια λοιπόν η premium ιαπωνική φίρμα φέρνει την δεύτερη γενιά του δημοφιλούς της μοντέλου, πραγματοποιώντας την επίσημη πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στις Βαλεαρίδες νήσους της Ισπανίας και συγκεκριμένα στη Μαγιόρκα. Εκεί όπου δώσαμε το παρών, σε μια άρτια παρουσίαση, αντάξια ενός premium μοντέλου, για να γνωρίσουμε από κοντά και να οδηγήσουμε το νέο ΝΧ. Μάλιστα πιο νέο δε γίνεται, καθώς σύμφωνα με την Lexus, έχει κατά 95% καινούργια μέρη, ενώ χρησιμοποιείται για πρώτη φορά παγκοσμίως ένας τύπος εξαιρετικά ισχυρού χάλυβα (1180 MPa) για τις ενισχύσεις του αμαξώματος.
 

Εμφάνιση: Μεγάλωσε και ωρίμασε σχεδιαστικά

Το νέο NX έχει χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα TNGA-Κ, έχοντας μεγαλώσει προς όλες τις διαστάσεις. Το μήκος πλέον φτάνει τα 4.660 χλστ. (+20 χλστ.), το πλάτος του τα 1.865 χλστ (+15 χλστ.) και το ύψος του τα 1.640 χλστ. (+5 χλστ.).  και μεταξόνιο 2.690 χλστ. (+30 χλστ.), ενώ μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια εμπρός και πίσω (1.605 χλστ. και 1.625 χλστ.) κατά 30 και 45 χλστ., αντίστοιχα.
Στο κομμάτι της σχεδίασης το νέο ΝΧ εξακολουθεί να προτάσσει το δυναμισμό του, εναρμονίζοντας τις δυναμικές γραμμές του τη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα της Lexus, ωστόσο έχει καταφέρει να δείχνει πιο εκλεπτυσμένο χάρη στις πιο καθαρές γραμμές και τις «γλυκές» καμπύλες που συνδυάζονται αποφεύγοντας τις έντονες νευρώσεις των πλαϊνών πλευρών . Αισθητικό κέντρο της σχεδίασης εξακολουθεί να είναι η μεγάλη, κυψελοειδή γρίλια εμπρός, η οποία πλέον δεν εφάπτεται στο καπό, καθώς μεσολαβεί μια μικρή μετώπη, η οποία συνεπικουρείται από τα αιχμηρά σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και τους αεραγωγούς χαμηλά στον προφυλαχτήρα, οι οποίοι απομονώνουν το πολυγωνικό περίγραμμα της μάσκας. Την νέα γλώσσα της Lexus, θα τη συναντήσουμε και στο πίσω μέρος, με τα νέα φώτα σε «L» μοτίβο που ενώνονται μέσω μιας φωτιζόμενης φάσας και την ονομασία «Lexus» ολογράφως αντί του εμβλήματος. Τέλος υπάρχουν και δύο διαφορετικές επιλογές μεγέθους ζαντών 18 ή 20 ιντσών. Συνολικά το NX στο κομμάτι της σχεδίασης τολμάει περισσότερο από τους ανταγωνιστές του, δημιουργώντας ένα δυναμικό και συγχρόνως avant-garde σύνολο.

Εσωτερικό, τεχνολογίες & χώροι

Υβριδικό με 244 ίππους και Plug-in με 309 ίππους

Lexus ES: Η προεδρική λιμουζίνα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN