ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lexus ES: Η προεδρική λιμουζίνα

43.529 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)
Η συνδυαστική ισχύς του 300h είναι 218 άλογα και οι επιδόσεις ικανοποιητικές, με την οικονομία να παίζει τον πρώτο ρόλο, καθώς σε συνθήκες cruisingδεν ξεπέρασε τα 5,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το trip.
10 Φωτογραφίες »

Η συνδυαστική ισχύς του 300h είναι 218 άλογα και οι επιδόσεις ικανοποιητικές, με την οικονομία να παίζει τον πρώτο ρόλο, καθώς σε συνθήκες cruisingδεν ξεπέρασε τα 5,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το trip.

Μπορεί το NX να έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς είναι νέο μοντέλο, ωστόσο στη Μαγιόρκα οδηγήσαμε και το ανανεωμένο Lexus ES, το μεγάλο σεντάν της φίρμας, το οποίο προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές.


Στο Lexus ES θαυμάσαμε την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση που «κατάπιε» κάθε ανωμαλία.
10 Φωτογραφίες »

Στο Lexus ES θαυμάσαμε την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση που «κατάπιε» κάθε ανωμαλία.


Το ES βρίσκεται στη γκάμα της Lexus από την αρχή της δημιουργίας της, το 1989, μαζί με το άλλο σύμβολο της ιαπωνικής μάρκας, το μεγαλύτερο και υπερπολυτελές LS. Ωστόσο, μέχρι και την πιο πρόσφατη γενιά του, την έβδομη δεν είχε πατήσει τις ρόδες του στην ευρωπαϊκή αγορά. Μια γενιά που σε σχετικά σύντομο διάστημα, η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να ανανεώσει.
 
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, στο σχεδόν 5 μέτρων επιβλητικό αμάξωμα, η μάσκα έχει ανασχεδιαστεί και σε αυτή την περίπτωση, ώστε να συμβαδίζει με τη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας, η οποία πλέον πλαισιώνεται από νέους προβολείς LED, ενώ νέα είναι και τα σχέδια των ζαντών (17 έως 19 ιντσών). Φυσικά την παράσταση κλέβουν οι κάμερες αντί πλαινών καθρεπτών, αν και στην πράξη η τοποθέτηση των μόνιτορ σχετικά ψηλά στις μπροστά κολώνες δεν εξυπηρετεί στην οδήγηση. Στην καμπίνα, το σύστημα ψυχαγωγίας 8,0 ιντσών διατίθεται στάνταρ μέσω μίας οθόνης αφής, ενώ υπάρχει και η επιλογή της μεγαλύτερης 12,3 ιντσών. Ανεξάρτητα από ποια οθόνη αφής θα επιλεχθεί, αμφότερες έχουν μετακινηθεί κατά 109 χιλιοστά προς τα μπροστά, με σκοπό την πιο εύκολη χρήση τους.

Επιπλέον, οι οδηγοί θα βρουν και ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερο πεντάλ. Κλείνοντας να σημειωθεί πως πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού είναι τώρα μέρος του στάνταρ εξοπλισμού αφού η σουίτα συστημάτων LexusSafetySystem + 2.5 είναι πλέον βασική και παρούσα σε όλη τη γκάμα της ES.
 

Με 218 υβριδικούς ίππους και ραφιναρισμένη οδική συμπεριφορά 

Στα μηχανικά σύνολα οι τρέχουσες επιλογές μεταφέρονται και στο ανανεωμένο μοντέλο, όμως στη διάθεση των πελατών υπάρχει πλέον και η ES 300h F Sport. Η εν λόγω έκδοση συνδυάζει όλα τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά του F Sport με ένα φιλικό προς το περιβάλλον υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που πιθανώς παράγει συνδυασμένη ισχύ 218 ίππων.

Πιο αναλυτικά λοιπόν, το ιαπωνικό μοντέλο έρχεται με το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota, το οποίο αποτελείται από έναν 2,5 λίτρων 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 178 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων, που συνδυάζεται με νέο κιβώτιο και παίρνει ρεύμα από μπαταρίες νικελίου (αυτές είναι τοποθετημένες κάτω από το πίσω κάθισμα). Η συνδυαστική ισχύς είναι 218 άλογα και οι επιδόσεις ικανοποιητικές, με την οικονομία να παίζει τον πρώτο ρόλο, καθώς σε συνθήκες cruising δεν ξεπέρασε τα 5,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το trip computer.

Τέλος, θετικές εντυπώσεις αφήνει το ιαπωνικό μοντέλο και στο δρόμο χάρη στη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, το οποίο έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, χωρίς να καταλαβαίνεις πότε πας ηλεκτρικά και πότε με τον θερμικό κινητήρα. Κατά τ΄ άλλα και εδώ θαυμάσαμε την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση που κατάπιε κάθε ανωμαλία, όχι ότι υπάρχουν πολλές στη Μαγιόρκα βέβαια, καθώς και το πολυ άμεσο τιμόνι, που επέτρεπε σε ένα τόσο μακρύ αμάξωμα να ακολουθεί ακριβώς την πορεία που έχετε υπολογίσει.

Σελίδα 1Οδηγούμε τα νέα Lexus ES & NX
Σελίδα 2Εσωτερικό, τεχνολογίες & χώροι
Σελίδα 3Υβριδικό με 244 ίππους και Plug-in με 309 ίππους
Σελίδα 4Lexus ES: Η προεδρική λιμουζίνα
Autotriti.gr
mercedes service