ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό με 244 ίππους και Plug-in με 309 ίππους

43.528 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)
Σε κάθε διαδρομή πάντως το νέο NX απέδειξε τον premium χαρακτήρα του με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την απομονωμένη από θορύβους καμπίνα.
5 Φωτογραφίες »

Σε κάθε διαδρομή πάντως το νέο NX απέδειξε τον premium χαρακτήρα του με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την απομονωμένη από θορύβους καμπίνα.

Το νέο Lexus ΝΧ στην Ευρωπαϊκή αγορά θα προσφέρεται είτε ως full hybrid με 244 ίππους είτε ως plug-in υβριδικό (σε ορισμένες αγορές της Αν. Ευρώπης υπάρχουν και δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις 199 και 279 ίππων) με συνολική ισχύ 309 ίππων, όντας έτσι το πρώτο μοντέλο της Lexus που φέρει αυτή την τεχνολογία.

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια πρόσφερε αξιοσημείωτη άνεση και παράλληλα διαχειριζόταν αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος στις στροφές.
5 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια πρόσφερε αξιοσημείωτη άνεση και παράλληλα διαχειριζόταν αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος στις στροφές.


Μεγάλος πρωταγωνιστής της παρουσίασης, ήταν φυσικά το δεύτερο σύνολο καθώς για πρώτη φορά η Lexus λανσάρει PHEV μοντέλο στην αγορά. Η plug-in έκδοση NX 450h + λοιπόν, συνδυάζει έναν 2,5 λτ. κινητήρα βενζίνη 185 ίππων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν  134 ίππων στους μπροστά τροχούς και έναν 40 ίππων στους πίσω, ο οποίος και είναι υπεύθυνος για την ηλεκτρική τετρακίνηση E-four. Μια μπαταρία χωρητικότητας 18,1 kWh -η μεγαλύτερη της κλάσης- είναι υπεύθυνη για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 309 ίππους.

Μέσω μπουτόν μπορείτε να επιλέξετε να επιλέξετε την πηγή της τροφοδοσίας που επιθυμείτε, ανάμεσα σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα), με την Lexus να ανακοινώνει 63 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, την επιλογή «Auto EV/HV», όπου στην ουσία επιλέγει το σύστημα πως θα κινηθείς, αλλά και την επιλογή να φορτίσετε μέσω του κινητήρα τη μπαταρία του συστήματος.

Φυσικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να καταλάβετε πως το σύνολο κινεί με χαρακτηριστική άνεση το σχεδόν δύο τόνων αμάξωμα, επιταχύνοντας πολύ δυναμικά όποτε του ζητηθεί, ωστόσο το μεγάλο προσόν του συνόλου είναι η οικονομία καυσίμου, αφού ακόμα και με άδεια μπαταρία δεν είδαμε κατά τη διάρκεια της οδήγησης νούμερα μεγαλύτερα των 6,5 λτ./100 χλμ.. Στη δε υβριδική του λειτουργία σε πάνω από 100 χλμ., το 450h + είχε κατανάλωση 3,2 λτ./100 χλμ.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως η μπαταρία άντεξε ακόμα περισσότερα από 63 χλμ. που ανακοινώνει η Lexus, χάρη στην πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας. Η εμπλοκή του βενζονοκινητήρα είναι αρκετά ομαλή και μόνο αν το έχεις κατά νου θα γίνει αντιληπτό. Τέλος σχετικά με τη μετάδοση, αυτή γίνεται μέσω του γνώριμου e-CVT κιβωτίου με το πλανητικό σύστημα ταχυτήτων, το οποίο είναι ομαλό σε λειτουργία και μόνο κατά το kickdown θα παράξει το κλασσικό βουητό των συγκεκριμένων κιβωτίων. 

Περνώντας τώρα στην full hybrid έκδοση NX 350h, αυτή θα τη συναντήσουμε σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση. Το νέο τέταρτης γενιάς υβριδικό σύστημα φέρει τον ίδιο συνδυασμό κινητήρων με αυτόν του 450h+, με μικρότερη μπαταρία και συνδυαστική ισχύ 244 ίππων, ενώ φυσικά στην δικίνητη έκδοση λείπει το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ. Ίδιο είναι και το σύστημα μετάδοσης e-CVT, με τον οδηγό μπορεί να χρησιμοποιήσει το Drive Mode Select για να επιλέξει ανάμεσα σε Eco ή Sport (όπως και στο 450h+), αλλάζοντας την απόκριση γκαζιού και την αίσθηση του τιμονιού. Αντίστοιχα και εδώ μπορείτε να επιλέξετε να κινηθείτε ηλεκτρικά, για ελάχιστα χλμ., με το σύνολο  στην οδήγηση να είναι ιδιαίτερα φιλικό και ήσυχο στην πόλη, αλλά και με την απαραίτητη ζωηράδα όποτε του ζητήθηκε. Στο κομμάτι της κατανάλωσης το trip γυρόφερνε στα 7,0 λτ./100 χλμ., με σχετικά γρήγορη οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο, ενώ συνολικά μέσω ένδειξης μπορείτε να πληροφορηθείτε τι ποσοστό έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρικά ή όχι. Στην περίπτωσή μας το ποσοστό έφτασε κοντά στο 30%.

Premium οδηγική εμπειρία

Το νησί της Μαγιόρκα αποτέλεσε ένα πολύ καλό μέρος για να ανακαλύψουμε τις οδηγικές ικανότητες του νέου NX, καθώς στις λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα που κάναμε μπορέσαμε να συναντήσουμε όλες τις πιθανές διαδρομές. Από αστικό περιβάλλον και ανοιχτό δρόμο μέχρι στροφοδιαδρομές με θέα τη θάλασσα της Μεσογείου.

Σε κάθε διαδρομή πάντως το νέο NX απέδειξε τον premium χαρακτήρα του με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την απομονωμένη από θορύβους καμπίνα. Ειδικά στον ανοιχτό δρόμο το ΝΧ ήταν απόλαυση χάρη στο σίγουρο τρόπο που πατούσε στην άσφαλτο. Αντίστοιχα και η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια πρόσφερε αξιοσημείωτη άνεση, περνώντας με βελούδινο τρόπο από τις ανωμαλίες του δρόμου, σε σημείο που στοχεύαμε εσκεμμένα τις ελάχιστες λακκούβες. Το απότελεσμα το ίδιο: Καμία ενόχληση σε καμπίνα ή τιμόνι. Παράλληλα η ανάρτηση διαχειριζόταν αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος στις στροφές, περιορίζοντας τις κλίσεις και διαμορφώνοντας ένα  ασφαλές προφίλ. Στο δε Sport mode το τιμόνι προσφέρει και την απαιτούμενη πληροφόρηση, για να κινηθείς πιο γρήγορα και ευχάριστα. Είναι αποτελεσματικό, ωστόσο δεν δίνει την αίσθηση σπορτίφ κατασκευής, άλλωστε δεν είναι και το ζητούμενο σε αυτή την κλάση. Η ηλεκτρική τετρακίνηση παρέχει αυτόματη κατανομή της ροπής κίνησης εμπρός/πίσω μεταξύ 60:40 και 20:80, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης. Ειδικά σε πιο γρήγορα ή κλειστά κομμάτια η επέμβαση είναι άμεση, κρατώντας το πίσω μέρος εντός προκαθορισμένης πορείας. Έτσι το NX θα στρίψει με ασφάλεια και σε καμία περίπτωση δεν θα τρομάξει οδηγό κι επιβάτες. Ακόμα και στην περίπτωση που παρασυρθείτε από το έντονο γκάζι, ιδιαίτερα στην έκδοση 450h+ που έχει αυξημένη ισχύ, υπάρχουν τα εξαιρετικά ηλκεκτρονικά. που χωρίς να παρεμβαίνουν έντονα, θα φροντίσουν να επανέλθετε σε τάξη.
 

Από 51.900 ευρώ με πολύ πλούσιο εξοπλισμό

Το νέο Lexus NX είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα, με τις τιμές να καθορίζονται από 51.900 ευρώ για την υβριδική έκδοση  NX 350h και από 63.900 ευρώ για το plug-in NX 450h+. Τιμή που είναι κατά λίγες χιλιάδες ευρώ πιο προσιτή από αυτή του ανταγωνισμού και παράλληλα με ένα πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, με στοιχεία που αν τα προσθέσετε σε ανταγωνιστικά μοντέλα, θα δείτε το κόστος να αυξάνεται αρκετά. Παράλληλα το NX συνοδεύεται και από ένα πολύ καλό πρόγραμμα εγγύησης 6 ετών ή 180.000 χλμ., με δωρεάν οδική βοήθεια σε όλη την Ευρώπη και 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας.

Σελίδα 1Οδηγούμε τα νέα Lexus ES & NX
Σελίδα 2Εσωτερικό, τεχνολογίες & χώροι
Σελίδα 3Υβριδικό με 244 ίππους και Plug-in με 309 ίππους
Σελίδα 4Lexus ES: Η προεδρική λιμουζίνα
Autotriti.gr
ΜΟΤΟ