
4 Φωτογραφίες »
Το Leapmotor διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίες, οι οποίες έχουν καλή χωρητικότητα για το εύρος τιμής που θα πωλείται.
Το Leapmotor B10 βασίζεται στην πιο πρόσφατη πλατφόρμα της Leapmotor (LEAP 3.5), όπου πατάει και το μεγαλύτερο C10. Για την -πίσω- κίνηση φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 218 ίππων με 240 Nm ροπής με 94% ενεργειακή απόδοση, ο οποίος επιταχύνει το μοντέλο στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και φτάνει μέχρι τα 170 χλμ./ώρα.
Ως προς το… ρεζερβουάρ, έρχεται με δύο μπαταρίες μία των 56,2 kWh με αυτονομία 361 χλμ. και μία μεγαλύτερη των 67,1 kWh με αυτονομία 434 χλμ. (WLTP). Η δε φόρτιση υποστηρίζει 11 kW AC και 168 kW DC (νούμερο ικανοποιητικό για τα δεδομένα του ανταγωνισμό σε αυτό το εύρος χρημάτων), επιτρέποντας φόρτιση 30-80% σε μόλις 20 λεπτά. Μάλιστα, οι μπαταρίες όπως μας εξήγησαν οι άνθρωποι της Leapmotor είναι cell to body, δηλαδή τοποθετημένες πάνω στο αμάξωμα με αποτέλεσμα να αυξάνεται η στρεπτική ακαμψία και το σημαντικότερο το χαμηλότερο κέντρο βάρους και την κατανομή του σε ποσοστό 50:50.
'Aνετο στο δρόμο και με ποιοτική κύλιση
Και ερχόμαστε στο ζουμί της υπόθεσης, το πώς είναι στο δρόμο το Leapmotor B10 και τις πρώτες μας εντυπώσεις. Από τα πρώτα χιλιόμετρα η αίσθηση που σου βγάζει είναι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών. Αρχικά κάθεσαι αναπαυτικά και μετά από λίγο βρίσκεις την θέση οδήγησης που σου ταιριάζει. Έπειτα είναι η ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, καθώς μόνο μετά τα 120 χλμ./ώρα θα ακούσεις αεροδυναμικούς θορύβους. Έπειτα, το τιμόνι είναι και αυτό προσανατολισμένο στην χαλαρή οδήγηση με ικανοποιητική πληροφόρηση και αρκετό βάρος όταν επιλέξεις τη sport ρύθμιση, ενώ στα συν -όταν πια ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς- αποτελεί η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά θα σε αφήσουν ελεύθερο. Ωστόσο, νιώθεις πως η πίσω κίνηση βοηθάει στην όλη συμπεριφορά του οχήματος υπό πίεση.Αναφορικά, τέλος, με το βαθμό φρεναρίσματος από την ανάκτηση ενέργειας -τομέας σημαντικός στα ηλεκτρικά που συμβάλλει στην αγχολυτική κίνηση μέσα στην πόλη- υπάρχουν τρία επίπεδα, εμείς προτιμήσαμε τα δύο πρώτα. Αν πέφταμε σε περισσότερη κίνηση ίσως να επιλέγαμε την πιο έντονη ανάκτηση, ενώ δεν ενοχλεί η απουσία του one-pedal mode.
Σελίδα 1 | Leapmotor B10: Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό SUV στη Γαλλία |
Σελίδα 2 | Με 218 άλογα και αυτονομία έως 430 χιλιόμετρα |