• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το δίκτυο SHARE N go θα ξεκινήσει από τη Σαντορίνη και θα απαρτίζεται με περίπου 30 μοντέλα D1.

Ο κ. Μ. Ζυμπάς, Chief Executive της Zhidou στην Ελλάδα.

Οδηγήσαμε το ηλεκτρικό μίνι της Zhidou, D1, και είδαμε τη νέα γενιά του, D2 και D2S.

Το ηλεκτρικό μίνι D2 καταναλώνει περίπου 1,7 ευρώ/100 χιλιόμετρα και έχει αυτονομία 180 χλμ..

Οδηγούμε το ηλεκτρικό μίνι της Zhidou

6.424 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2019

Σε εκδήλωση της Ν. Ζυμπάς ΑΕ, επίσημου εισαγωγέα της Zhidou στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τα πλάνα της εταιρείας πάνω στο Car Sharing, να οδηγήσουμε το ηλεκτρικό της μίνι D1 και να δούμε τη νέα γενιά του, D2 και D2S.

Κίνα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δύο έννοιες συνυφασμένες στον παγκόσμιο χάρτη. Αντικειμενικά, η πρόοδος που γίνεται πάνω στο κομμάτι αυτό στην Κίνα είναι ραγδαία και αποτυπώνεται τόσο μέσω του όγκου των πωλήσεων, όσο και των αυτοκινήτων που παράγονται και εξελίσσονται εκεί.

Η Zhidou, λοιπόν, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα, η οποία ανήκει στον κολοσσό Xindayang Group. Ειδικεύεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης και μέσα στα πλάνα της τα τελευταία χρόνια είναι και η είσοδός της στην ευρωπαϊκή αγορά, μέσω του ηλεκτρικού της μίνι μοντέλου, αλλά και υπηρεσίες Car Sharing.

Η Zhidou στην Ελλάδα
Στην ελληνική αγορά η Zhidou εκπροσωπείται από την Ν. Ζυμπάς ΑΕ και εμείς σε μια εκδήλωση επί ελληνικού εδάφους είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τα πλάνα της εταιρείας πάνω στο Car Sharing, να οδηγήσουμε το ηλεκτρικό της μίνι D1, να δούμε τη νέα γενιά του, D2 και D2S και να μιλήσουμε με τον Chief Executive της εταιρείας, κ. Μ. Ζυμπά. Αρχικός στόχος των υπευθύνων της «Zhidou Greece», του επίσημου αντιπροσώπου της εταιρείας στην χώρα μας, είναι να δημιουργήσει ένα δίκτυο Car Sharing στην Ελλάδα, στο πρότυπο αυτών που υπάρχουν ήδη σε κάποιες ευρωπαϊκές πόλεις, κάνοντας την αρχή από την Σαντορίνη, το προσεχές καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με ξενοδοχειακό συγκρότημα θα διατεθεί ένας στόλος 30 περίπου οχημάτων και με το τέλος της τουριστικής περιόδου τα οχήματα θα έρθουν στην Αθήνα για να προστεθούν στο δίκτυο SHARE N go. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραλαμβάνουν το όχημα από προκαθορισμένο μέρος, να κάνουν χρήση αυτού για όσο το χρειαστούν και να το αφήσουν σε επίσης προκαθορισμένο μέρος, πληρώνοντας μόνο το αντίστοιχο αντίτιμο για τη χρήση του (στην Ιταλία είναι περίπου 0,30 ευρώ το λεπτό).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ