Σχεδιαστικά το νέο Ford Focus κάνει… «μπαμ» από μακριά, αφού είναι αισθητά πιο δυναμικό από πριν και διαθέτει προσωπικότητα.

Σχεδιαστικά το νέο Ford Focus κάνει… «μπαμ» από μακριά, αφού είναι αισθητά πιο δυναμικό από πριν και διαθέτει προσωπικότητα.

Εμφάνιση: Δυναμικό και αεροδυναμικό

31.537 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2018)

Σχεδιαστικά το νέο Ford Focus κάνει… «μπαμ» από μακριά, αφού είναι αισθητά πιο δυναμικό από πριν και διαθέτει προσωπικότητα. Αυτό οφείλεται τόσο στις νέες γραμμές μπροστά (πίσω θα το θέλαμε λιγότερο μετριοπαθές) όσο και στις νέες του αναλογίες μιας και το πιο μυώδες καπό μάκρυνε, ο εμπρός πρόβολος κόντυνε και η καμπίνα τραβήχτηκε προς τα πίσω. Θα προσφέρεται 5θυρη, στεισον, 4θυρη (σε κάποιες αγορές) και για πρώτη φορά σε Active έκδοση με crossover-υπερυψωμένη λογική και μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών. 

Το νέο Focus βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, είναι 20% πιο άκαμπτο στρεπτικά, έως 88 κιλά ελαφρύτερο και αναφορικά με τις διαστάσεις  του είναι 20 χλστ. μακρύτερο (4.378 χλστ.), 2 χλστ. φαρδύτερο (1.825 χλστ.), αλλά και 30 χλστ. χαμηλότερο (1.454 χλστ.) σε σχέση με το προηγούμενο.  Ωστόσο, εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι στο μεγαλύτερο κατά 53 χλστ. μεταξόνιο, το οποίο φτάνει τα 2.701 χλστ. και είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας του!  Μέσα σε όλα το εμπρός μετατρόχιο έφτασε στα 1572 χλστ. (+13) και το πίσω στα 1.553 (+4). Επίσης, σημειώστε πως το νέο Focus είναι από τα πλέον αεροδυναμικά μοντέλα της κατηγορίας (Cd: 0.27 το χάτσμπακ) γεγονός που υπόσχεται ησυχία στην καμπίνα και οικονομία καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο. 

Περισσότερα στο AutoΤρίτη, που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 18/7.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL