Απίστευτο το κράτημα που εμφανώς βασίζεται στο μηχανικό κούρδισμα του τρίπτυχου πλαίσιο-ανάρτηση-τιμόνι, παρά στα ηλεκτρονικά.

    Στο δρόμο: Συναρπαστικό

    31.523 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2018)

    Η οδηγική γνωριμία με το νέο Focus ξεκίνησε με την έκδοση 1,0 EcoBoost στα 125 άλογα. Ο πολυτάλαντος κινητήρας τα καταφέρνει περίφημα όντας γραμμικός από χαμηλά, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς να ψοφάει ψηλά κινώντας σβέλτα το Focus, που είναι και δείχνει ελαφρύτερο. Σούπερ θέση οδήγησης, αψεγάδιαστη εργονομία και βελτιωμένη ευρυχωρία τόσο για τα γόνατα και τους ώμους των πίσω επιβατών, όσο και για τις αποσκευές με το πορτ μπαγκάζ να έχει φτάσει στα 375 λτ. Μπροστά μας όμως απλώνεται μια φιδωτή διαδρομή 70 χλμ μέρος των ειδικών του Μόντε Κάρλο. Τόση εμπιστοσύνη οι άνθρωποι της Ford στο νέο Focus; Τόση και καλά κάνουν. Η οδική συμπεριφορά του Ford Focus μπορεί να περιγραφεί με μόλις 3 αγγλικά γράμματα: WOW. Γιατί;
    Το τιμόνι κάνει το οδηγικό κλικ με το καλημέρα, ακόμη και στη νορμάλ λειτουργία, πόσο στη Sport. Υπάρχει και 3η επιλογή, η Eco, που επεμβαίνει και αυτή σε ρυθμίσεις κινητήρα, τιμονιού και ανάρτησης. Τέλεια αίσθηση, ιδανικό βάρος, απίθανη αμεσότητα και ιδανική πληροφόρηση για το τι κάνουν και που κοιτάνε οι εμπρός τροχοί.  Από εκεί και πέρα το πλαίσιο δηλώνει έτοιμο για άλλα 300 άλογα, οι αναρτήσεις είναι απορροφητικές χωρίς να χάνουν στο παραμικρό την αυτοκυριαρχία τους όταν πιεστούν, τα φρένα άπαιχτα, ο επιλογέας βούτυρο… Το νέο Ford Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη premium αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις. Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί κατάλληλα. Και όντως αν δεν στο πουν δύσκολα θα καταλάβαινες τη διαφορά. 

    Και μετά μπαίνεις στο Focus με τον 1,5 ΕcoBoost των 182 ίππων και την ST Line ανάρτηση (10 χλστ. χαμηλωμένη). Παθαίνεις πλάκα με τον άμεσο τρόπο που αντιδρά, με την ευρωστία του κινητήρα σε όλη την κλίμακα του στροφόμετρου, με τον έντεχνα εμπλουτισμένο ήχο, με το πως «κάθεται» και το πόσο ζωντανά αντιδρά το πλαίσιο στις εναλλαγές πορείας, με γλυκό ζύγισμα του συνόλου, με την εξαιρετική αίσθηση του επιλογέα, με κράτημα που εμφανώς βασίζεται στο μηχανικό κούρδισμα του τρίπτυχου πλαίσιο-ανάρτηση-τιμόνι, παρά στα ηλεκτρονικά. Όχι πως λείπουν. Αντίθετα το νέο Focus έχει πάνω του όλη τη σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού, ενώ σε μια πρώτη για τη κατηγορία έχει μέχρι και σύστημα που ανισχεύει τις λακούβες μπροστά και ρυθμίζει κατάλληλα την ανάρτηση του τροχού που θα περάσει από εκεί…

    Περισσότερα όμως στο AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 18/7.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    test center