Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota Yaris στους δρόμους του `Αμστερνταμ και σας αναφέρουμε...
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota Yaris στους δρόμους του `Αμστερνταμ και σας αναφέρουμε...

Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris

22.349 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)

Με νέο κινητήρα 1.500 κυβικών και αλλαγές σε επιμέρους στοιχεία, το νέο Toyota Yaris έχει ως στόχο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του στη δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά.

What is new

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο πίσω μέρος είναι τα πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο πίσω μέρος είναι τα πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Νέος βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. με 111 άλογα
- Αλλαγές στη σχεδίαση
- Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά
- Από 12.000 ευρώ
- Αμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά
 
Όταν πρόκειται για το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά, ακόμη και μικρές αλλαγές στην εξωτερική του σχεδίαση αποτελούν είδηση. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με ένα επιφανειακό facelift, αλλά κάτι παραπάνω.  Όχι σαν αυτό της προηγούμενης ανανέωσης της τρέχουσας γενιάς το 2014, αλλά σημαντικό, αφού στα 90 εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν και τα 900 σημεία που άλλαξαν, περιλαμβάνεται ένας εντελώς νέος για την Toyota κινητήρας με 111 άλογα.
 
Ατμοσφαιρικός ή Turbo; Τελικά ατμοσφαιρικός 1.500άρης
Γνωρίζοντας πως στην γκάμα της Toyota υπάρχει ήδη ένας μικρού κυβισμού turbo βενζινοκινητήρας (1,2 Τ με 116 PS) και πως όλη η αυτοκίνηση έχει στραφεί σε αυτούς, σε κάνει να απορείς γιατί οι άνθρωποι της Toyota δεν κατέβασαν αυτόν από το ράφι, αλλά σχεδίασαν ένα εντελώς νέο. Σύμφωνα με τους ίδιους: Γιατί ο νέος 1.500άρης (σ.σ. αντικαθιστά τον 1,33) ταιριάζει στον χαρακτήρα του Yaris και είναι τόσο οικονομικός που πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν σύντομα.

Στο τεχνικό κομμάτι να σημειώσουμε πως ο κινητήρας αυτός αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής, μπορεί να αλλάζει από κύκλο Otto σε Atkinson για βέλτιστη απόδοση σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και όλο το φάσμα των στροφών, υιοθετεί ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων με ψυγείο (EGR) και έχει υψηλή συμπίεση (13,5:1) για βέλτιστη θερμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.

Κατά τα άλλα η γκάμα του μικρού της Toyota συνεχίζει με το υβριδικό σύνολο HSD των 100 ίππων, το 3κύλινδρο 1.000άρι που έχει βελτιωθεί τόσο σε λειτουργία όσο και σε κατανάλωση, και τέλος τον 1,4 D-4D πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center