ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008 στη Γαλλία

 Σχολιάστε 
31.855 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008 στη Γαλλία
2 Φωτογραφίες »

- Ηλεκτρικό & ήπια υβριδικό αρχικά, φθινόπωρο σε plug-in
- Αλλάζει ριζικά και από SUV γίνεται Coupe Crossover
- Αυτονομία από 510 μέχρι και 700 χλμ.
- Πολυτελές εσωτερικό με ενιαία οθόνη 21 ιντσών

Ηλεκτρικό & ήπια υβριδικό αρχικά, αργότερα σε plug-in

Το νέο Peugeot 3008 θα βρίσκεται σύντομα στην Ελλάδα, αρχικά διαθέσιμο σε ήπια υβριδική έκδοση 136 ίππων και ως ηλεκτρικό με 210 άλογα. Αργότερα θα προστεθούν στην γκάμα του και μια plug-in εκδοχή 195 ίππων, καθώς επίσης και δύο ισχυρότερες ηλεκτρικές εκδόσεις 230 (2WD) και 320 ίππων (4WD). Εμείς πάντως βρεθήκαμε ήδη στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στη Νίκαια τη Γαλλίας, όπου και οδηγήσαμε την ηλεκτρική έκδοση των 210 ίππων.

Αλλάζει ριζικά και από SUV γίνεται Coupe Crossover

Αδιαμφισβήτητα το πρώτο που θα παρατηρήσουμε είναι η σχεδίαση που άλλαξε ριζικά. Το νέο 3008 ξεφεύγει από τα αυστηρά SUV πρότυπα, υιοθετώντας μια σπορτίφ λογική, με κεκλιμένη οροφή που παραπέμπει σε fastback ή coupe αμάξωμα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στέκεται ανάμεσα στο τωρινό 3008 και το 408.


Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο Panoramic i-Cockpit έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη infotainment.
2 Φωτογραφίες »

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο Panoramic i-Cockpit έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη infotainment.

Αυτονομία από 510 μέχρι και 700 χλμ.

Σε αυτά που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, το νέο 3008 είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που επωφελείται από την πλατφόρμα STLA που έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά μοντέλα. Στο πάτωμα αυτής χωράει μπαταρία μέχρι και 95 kWh (νικελίου-κοβαλτίου-μαγνησίου), η οποία εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 700 χλμ. στην έκδοση των 230 ίππων. Η βασική έκδοση που οδηγήσαμε (μπαταρία 73 kWh) υπόσχεται μέχρι και 525 χλμ., με μία φόρτιση, όσο ακριβώς και για την τετρακίνητη έκδοση.

Πολυτελές εσωτερικό με ενιαία οθόνη 21 ιντσών

Σε επίπεδα premium μοντέλου είναι και η συνολική ποιότητα-εικόνα της καμπίνας του 3008, το οποίο εξελίσσει την λογική i-cockpit που υιοθετεί η Peugeot σε όλα τα μοντέλα της. Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο Panoramic i-Cockpit έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη infotainment.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για την εμπειρία μας στους δρόμους της Νίκαιας με το νέο Peugeot 3008.

Σελίδα 2Το 3008 είναι ο ορισμός του νέου μοντέλου, με δυναμική σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Συνεχίζει με premium βλέψεις και ακόμα περισσότερη τεχνολογία
Σελίδα 4Κινητήρες: Πηγαίναμε και δεν άδειαζε η μπαταρία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση και καλοστημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
KIA
WEATHER CONTROL 005 EVO