ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«Νεκρά» μόνο αφού παρκάρεις, όχι όπισθεν ενώ κινείσαι

 Σχολιάστε 
Δεν αλλάζουμε ποτέ σε «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει.
2 Φωτογραφίες »

Δεν αλλάζουμε ποτέ σε «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει.

Ποτέ «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει


Πάντα ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο, πριν αλλάξουμε από εμπρός (D) σε όπισθεν (R).
2 Φωτογραφίες »

Πάντα ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο, πριν αλλάξουμε από εμπρός (D) σε όπισθεν (R).

Εν αντιθέσει με τα χειροκίνητα κιβώτια, όπου επιβάλλεται να «νεκρώνουμε» σε κάθε στάση, στα αυτόματα οχήματα δεν πρέπει να επιλέγετε τη θέση Ν (Νeutral-Nεκρά) όταν σταματάτε σε φανάρι. Μπορεί να δημιουργείται η εντύπωση πως το κιβώτιο «ζορίζεται» όταν βρισκόμαστε σε στάση, ωστόσο τα σύγχρονα κιβώτια είναι αρκετά «έξυπνα» και καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σταματημένο και έτσι κάνουν αποσυμπλοκή στο δίσκο, συνεπώς εξαλείφονται οι τριβές και η φθορά. Επιπλέον όταν ο επιλογέας βρίσκεται στη θέση Ν, ο κινητήρας ανεβάζει περισσότερες στροφές συγκριτικά με τη θέση D (Drive), κάτι που σημαίνει αυξημένη κατανάλωση. Αντίστοιχα αυτό συμβαίνει και όταν αφήνετε ένα όχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και σε περιπτώσεις μάλιστα που βρίσκεστε σε κατηφόρα, θα καταπονήσετε και τα φρένα σας.

Ποτέ από D σε R αν δεν ακινητοποιηθεί πλήρως το όχημα

Είναι αυτονόητο πως δεν αλλάζουμε από πρώτη σε όπισθεν και αντίστροφα για κανένα λόγο. Ο λόγος είναι προφανής και έχει να κάνει με τη ζημιά που θα προκαλέσετε στο κιβώτιο του αυτοκινήτου σας. Φυσικά το κιβώτιο δεν επιτρέπει από μόνο του κάτι τέτοιο, ωστόσο δεν παύει να ζορίζεται ο μηχανισμός λειτουργίας του και μια πιθανή ζημιά θα είναι καταστροφική για το κιβώτιο.

Σελίδα 1Έχεις αυτόματο; Μην βάζεις νεκρά στα φανάρια ή όπισθεν ενώ τσουλάς
Σελίδα 2«Νεκρά» μόνο αφού παρκάρεις, όχι όπισθεν ενώ κινείσαι
Σελίδα 3Μην αφήνεις το φρένο σιγά σιγά όταν ξεκινάς!
Σελίδα 4Μην κατεβάζετε χειροκίνητα σχέση - κάντε kick down
Σελίδα 5Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι των αυτόματων κιβωτίων
ford
Autotriti.gr