Δεν αλλάζουμε ποτέ σε «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν αλλάζουμε ποτέ σε «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει.

«Νεκρά» μόνο αφού παρκάρεις, όχι όπισθεν ενώ κινείσαι

914.072 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποτέ «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει


Πάντα ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο, πριν αλλάξουμε από εμπρός (D) σε όπισθεν (R).

Πάντα ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο, πριν αλλάξουμε από εμπρός (D) σε όπισθεν (R).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εν αντιθέσει με τα χειροκίνητα κιβώτια, όπου επιβάλλεται να «νεκρώνουμε» σε κάθε στάση, στα αυτόματα οχήματα δεν πρέπει να επιλέγετε τη θέση Ν (Νeutral-Nεκρά) όταν σταματάτε σε φανάρι. Μπορεί να δημιουργείται η εντύπωση πως το κιβώτιο «ζορίζεται» όταν βρισκόμαστε σε στάση, ωστόσο τα σύγχρονα κιβώτια είναι αρκετά «έξυπνα» και καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σταματημένο και έτσι κάνουν αποσυμπλοκή στο δίσκο, συνεπώς εξαλείφονται οι τριβές και η φθορά. Επιπλέον όταν ο επιλογέας βρίσκεται στη θέση Ν, ο κινητήρας ανεβάζει περισσότερες στροφές συγκριτικά με τη θέση D (Drive), κάτι που σημαίνει αυξημένη κατανάλωση. Αντίστοιχα αυτό συμβαίνει και όταν αφήνετε ένα όχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και σε περιπτώσεις μάλιστα που βρίσκεστε σε κατηφόρα, θα καταπονήσετε και τα φρένα σας.

Ποτέ από D σε R αν δεν ακινητοποιηθεί πλήρως το όχημα

Είναι αυτονόητο πως δεν αλλάζουμε από πρώτη σε όπισθεν και αντίστροφα για κανένα λόγο. Ο λόγος είναι προφανής και έχει να κάνει με τη ζημιά που θα προκαλέσετε στο κιβώτιο του αυτοκινήτου σας. Φυσικά το κιβώτιο δεν επιτρέπει από μόνο του κάτι τέτοιο, ωστόσο δεν παύει να ζορίζεται ο μηχανισμός λειτουργίας του και μια πιθανή ζημιά θα είναι καταστροφική για το κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center