
Οδική ασφάλεια-ΚΟΚ: Φέρνει αλλαγές η κυβερνητική επιτροπή
Οι βελτιώσεις στον ΚΟΚ, η δημιουργία Εθνικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας και Εθνικού Παρατηρητηρίου αλλά και μια νέα διαδικασία επιβολής και είσπραξης των προστίμων είναι ανάμεσα στις προτεραιότητες της επιτροπής.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αλλαγές στον ΚΟΚ και στα πρόστιμα: Ιδού τι εξετάζει η κυβερνητική επιτροπή
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022, η τρίτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, με βασικό θέμα το Νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030.
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υπουργός Επικρατείας, Χρήστος - Γεώργιος Σκέρτσος, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας, εκ μέρους του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Θεόδωρου Λιβάνιου, ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών κ. Λεωνίδας Χριστόπουλος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Οι προτεραιότητες της Επιτροπής
Κατά τη διάρκεια της εισήγησής του, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος υπογράμμισε ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας της χώρας μας αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του και παρουσίασε τις Προτεραιότητες της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής θέματα:
- Νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030,
- Νέος Νόμος Οδικής Ασφάλειας και οι Βελτιώσεις του ΚΟΚ,
- Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας,
- Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας,
- Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας,
- Νέα Διαδικασία Επιβολής και Είσπραξης Προστίμων
Ειδικότερα, όσον αφορά στην εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας, η διαδικασία άρχισε τον Οκτώβριο του 2021 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2022 με την επιστημονική υποστήριξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Στόχος η μείωση των νεκρών και των βαριά τραυματιών κατά 50% έως το 2030
«Η κυβέρνηση έχει σχέδιο, αναπτύσσει τον στρατηγικό σχεδιασμό Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, με προοπτική τη μείωση του αριθμού των νεκρών και των βαριά τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Προσπαθούμε να διαφυλάξουμε το δικαίωμα στη ζωή των Ελληνίδων και των Ελλήνων, αλλά και να διαμορφώσουμε καλύτερες συνθήκες για την κυκλοφορία των πεζών, των οχημάτων, αλλά και των ποδηλατών».
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, δόθηκε έμφαση στην αναγκαιότητα δημιουργίας του Εθνικού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας για τη συλλογή ασφαλών δεδομένων, που θα αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία ώστε να αναπτυχθούν στοχευμένες παρεμβάσεις.
Ελπίζουμε για το καλύτερο...
- Εξετάζεται πως μπορεί να βελτιωθεί ο ΚΟΚ
- Έρχονται αλλαγές στην διαδικασία επιβολής και πληρωμής των προστίμων
- Στόχος η μείωση των νεκρών και των βαριά τραυματιών κατά 50% έως το 2030
Λέτε να ήρθε η ώρα για να καλυτερεύσει η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους; Τι είναι το πρώτο που πρέπει να αλλάξει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »