Η Stellantis θέλει επτά στα δέκα αυτοκίνητα που θα πουλάει στην Ευρώπη το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητα.

Οι στόχοι της Stellantis για την ηλεκτροκίνηση

1.491 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2021)

Τους ηλεκτροκίνητους στόχους που έχει τόσο για την αγορά της Ευρώπης, όσο και για αυτή των ΗΠΑ ανακοίνωσε ο νεοσύστατος Όμιλος της Stellantis, βάζοντας πολύ ψηλά τον πήχη, ενώ ταυτόχρονα επισπεύδει τη μετάβαση όλων των μαρκών που βρίσκονται υπό τη σκέπη του προς τους μηδενικούς ρύπους.

Σημαντικά νέα έβγαλε το πρώτο ετήσιο meeting  που έγινε στην Stellantis, με επικεφαλής των Διευθύνων Σύμβουλο, Carlos Tavares, ο οποίος ανάλωσε μεγάλο μέρος της συζήτησης προς την πορεία της εταιρείας στην ακόμα μεγαλύτερη υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης. Όπως λοιπόν προέκυψε από τα λόγια του, το 2021 ο Όμιλος αναμένει τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων - τόσο plug-in υβριδικά αυτοκίνητα όσο και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα - να ξεπεράσουν τις 400.000 μονάδες, κάτι που αν συμβεί θα μιλάμε για τριπλασιασμό των συγκεκριμένων πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
 
Από κει και πέρα, μέχρι το 2025, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα πρέπει να αποτελούν το 38% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της Stellantis, κάνοντας έτσι ένα τεράστιο άλμα από το 14% των πωλήσεων που αναμένει το 2021. Πέντε χρόνια μετά και συγκεκριμένα μέχρι το 2030 τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα πρέπει να αποτελούν το 70% των ευρωπαϊκών πωλήσεων και το 35% των πωλήσεων στις ΗΠΑ, είπε ο Carlos Tavares.
 
Για να συμβεί αυτό η Stellantis θα χρησιμοποιήσει τέσσερις πλατφόρμες για επιβατικά οχήματα, τα οποία θα αφορούν και τις 14 μάρκες που βρίσκονται υπό την σκέπη της, ενώ υπογραμμίστηκε πως θα ταιριάζουν με μικρά, μεσαία και μεγάλα μεγέθη οχημάτων. Επιπλέον ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο της δημιουργίας νέων εργοστάσιων μπαταριών τόσο στην Ευρώπη, όσο και τη Βόρεια Αμερική.
 
Κλείνοντας η Stellantis ανέφερε πως θα προβεί σε περαιτέρω ενημέρωση των επενδυτών της, σε σχέση με την ηλεκτροκίνητη στρατηγική της στις 8 Ιουλίου. 

NEO TRAFIC
skoda