• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λαμβάνει ισχύ από έναν 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λτ.

Οι άνθρωποι του οίκου αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον πιο γρήγορο από McLaren 650S Spider, Porsche 911 GT3 RS και Nissan GT-R Nismo

Ο βελτιωτικός οίκος που μετέτρεψε το C-HR πιστεύει ότι μπορεί να κάνει τον πιο ταχύτερο γύρο για εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην απαιτητική πίστα του Nurburgring.

Πάει για ρεκόρ το C-HR!

3.400 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2017)

Το C-HR που παρουσιάστηκε στο SEMA ενδέχεται να πάει στο Ring με σκοπό να συντρίψει το ρεκόρ του Honda Civic Type R! Δείτε όλες τις πληροφορίες.

Το βελτιωμένο C-HR που έκανε αισθητή την παρουσία του στην Έκθεση SEMA του Las Vegas φαίνεται πως δεν σκίζει μόνο από εμφάνιση αλλά κάνει την διαφορά και στις επιδόσεις. Μάλιστα, δεν είναι απλά καλό αλλά σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο βελτιωτικός οίκος που μετέτρεψε το C-HR πιστεύει ότι μπορεί να κάνει τον πιο ταχύτερο γύρο για εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην απαιτητική πίστα του Nurburgring.

Aυτό το μοναδικό στο είδος του C-HR, λαμβάνει ισχύ από έναν 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λτ. συνολικής απόδοσης 591 ίππων σε συνδυασμό με 5τάχυτη χειροκίνητη μετάδοση. Οι άνθρωποι του οίκου αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον πιο γρήγορο από μοντέλα όπως McLaren 650S Spider, Porsche 911 GT3 RS και Nissan GT-R Nismo. O Dan Gardner, ιδιοκτήτης του βελτιωτικού οίκου δήλωσε σχετικά: «To αυτοκίνητο κατασκευάστηκε για το SEMA αλλά τώρα η Toyota δεν έχει κάποιο πλάνο για αυτό από εδώ και πέρα. Προσωπικά, θα ήταν όνειρο να πάμε στο Ring. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα μπορούσε να κάνει ρεκόρ εμπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων εκεί».
 
Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο που έχει το ρεκόρ είναι ένα Honda Civic Type R με χρόνο 7:43:80 εξοπλισμένο με ένα 2λιτρο VTEC μοτέρ απόδοσης 316 ίππων.

Με το C-HR να έχει σχεδόν τους διπλάσιους ίππους, θα μπορούσε να αρπάξει το ρεκόρ από το Τype R;

39 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  C-HR