Το Plug-in υβριδικό Ford Kuga είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση, αλλά και πιο ευχάριστο στο δρόμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το Ford Kuga συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου Ατκινσον 152 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 132 ίππων με την συνδυαστική τους ισχύ να αγγίζει τους 225 ίππους. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ..
Στην περίπτωση του Tiguan, οι μηχανικοί της VW συνδύασαν μια μπαταρία 13 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 9,2 kWh), που δίνει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων ο οποίος έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στο 6άρι ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον 1,4 TSI θερμικό κινητήρα των 150 ίππων, με συνολική απόδοση 245 άλογα και 400 Nm ροπής. Οι μπαταρίες φορτίζουν σε 3 ώρες και 40 λεπτά από ένα wallbox των 3,6 kW, όμως, και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5 ώρες για να φορτιστούν πλήρως. Η μικρή μπαταρία θέλει λίγο χρόνο να φορτίσει, αλλά δεν βοηθά στην ηλεκτρική αυτονομία που στην καθημερινότητα με δυσκολία φτάνει τα 40 χλμ.. Συνολικά η μέση κατανάλωση του εξηλεκτρισμένου VW Tiguan γυροφέρνει τα 6,0 λτ./100 μια ιδιαίτερα κολακευτική τιμή για το μέγεθος (4.509 χλστ.) και το βάρος (1.811 κιλά με τον οδηγό) του αυτοκινήτου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχολιάστε |
» | 3 χρόνια δωρεάν συντήρηση και 5 χρόνια εγγύηση ή 100.000 χλμ. |
» | Top 10: Ποιο οικογενειακό SUV μπορεί να τραβήξει το πιο βαρύ φορτίο; |
» | Ford Kuga: Mε τι μοτέρ και σε ποια έκδοση να το αγοράσω; |