
3 Φωτογραφίες »
Η σφιχτή ανάρτηση της Mercedes CLA περιορίζει την άνεση ιδιαίτερα σε έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες, διαμορφώνει ωστόσο ένα πιο οδηγοκεντρικό και ευχάριστο προφίλ.
2λιτρη με 190 ίππους η 4κίνητη A 220, 163 άλογα για την CLA 200 & 170 PS για την C-Class που έχει διαφορετική mild hybrid τεχνολογία

3 Φωτογραφίες »
Η θέση οδήγησης με την πισωκίνητη C 180 είναι ραμμένη στα μέτρα σου και είτε κινείσαι σε στροφές, είτε σε ευθείες εντυπωσιάζεσαι σε κάθε χιλιόμετρο που διανύεις.
Στην C 180 το mild hybrid κύκλωμα έχει ισχύ 15 kW και 200 Nm ροπής και το «πάντρεμά» του με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα αποδίδει συνολικά 170 ίππους. Σημαντική επισήμανση, το σύνολο της C 180 έχει special προέλευση και μόνο δεν τυχαίο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η φροντίδα του από το τμήμα της Mercedes-AMG Petronas F1 φέρνει στο προσκήνιο ιδιαίτερες τεχνολογίες, όπως είναι η επίστρωση κυλίνδρων Nano slide και η διαμόρφωση κυλίνδρων Conic shape.
Σε A 220 4MATIC και CLA 200 μαζί με τον κυρίως βενζινοκινητήρα θα δούμε ένα ηλεκτρομοτέρ 10 kW (+150 Nm ροπής). Στην A-Class που φέρει 4κίνηση 4MATIC o συνδυασμός του EQ Boost και ενός 2λιτρου βενζινοκινητήρα εξασφαλίζει απόδοση 190 ίππων (300 Nm ροπής), ενώ στην προσθιοκίνητη CLA 200 το εισαγωγικό μοτέρ των 1,33 λτ. έχει απόδοση στους 163 ίππους και τα 270 Nm ροπής.
Στο δρόμο: Θυμίζει λιμουζίνα η C-Class, πιο σπορ αίσθηση οδήγησης με την CLA Coupe
Η οδηγική αίσθηση που συνοδεύει τις τρεις Mercedes-Benz έχει αφετηρία την κορυφαία ποιότητα κύλισης. Από εκεί και πέρα, κάθε μοντέλο έχει τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα. Σίγουρα η 4κίνηση 4MATIC που φέρει η A 220 αποτελεί πολύτιμο εξτραδάκι, με την ικανότητά της να στέλνει διαφορετικά επίπεδα ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά να βελτιώνει σημαντικά την οδηγική αίσθηση.
Για την πισωκίνητη C-Class sedan το κυρίαρχο πλεονέκτημα αφορά το στιβαρό της πάτημα. Οι στενοί δεσμοί με την S-Class δεν αφήνουν περιθώρια για κάτι το διαφορετικό, με την C 180 να θυμίζει στο δρόμο πολυτελέστατη λιμουζίνα.
Όσον αφορά την Mercedes CLA Coupe 200 η οδική συμπεριφορά έχει πιο σπορ λογική, που εναρμονίζεται και με την εν γένει σχεδίασή της. Η ανάρτηση εδώ είναι πιο σφιχτή, στοιχείο που σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος, τα φαρδιά μετατρόχια, καθώς και την καλή αεροδυναμική αναδεικνύουν το οδηγικό της προφίλ.
Σελίδα 1 | Ποια Mercedes στα ίδια λεφτά: A-Class sedan, CLA Coupe ή C-Class sedan; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες & οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |