Ποιο Volkswagen T-Roc είναι το καλύτερο στο AutoΤρίτη Test Center;

35.179 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2024)
Volkswagen T-Roc Vs ανταγωνισμός

Volkswagen T-Roc Vs ανταγωνισμός

- Κοστίζει από 27.900 ευρώ στα 110 άλογα
- 3 μετρημένες εκδόσεις με 110 και 150 άλογα, χειροκίνητο ή αυτόματο
- Καλύτερη στις μετρήσεις μας η αυτόματη έκδοση των 150 ίππων
- Δες αναλυτικά τη θέση του T-Roc σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε κάθε τομέα

Κοστίζει από 27.900 ευρώ στα 110 άλογα

Το VW T-Roc ήταν ένα από τα best seller μοντέλα στην ελληνική αγορά την περασμένη χρονιά, αφού με 2.663 συνολικές ταξινομήσεις βρέθηκε στην 4η θέση των μικρών SUV (1ο το Toyota Yaris Cross). Ετοιμοπαράδοτο σε κάθε του έκδοση, το VW T-Roc ξεκινά από τα 27.900 ευρώ στην «βασική» Life με τον 1,0 TSI των 110 ίππων. Ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με χωρητικότητα 1.500 κ.εκ., αποδίδει 150 άλογα και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο και αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο

Αυτό είναι το καλύτερο VW T-Roc, αυτή και η «κόντρα» του με τον ανταγωνισμό

Τις παραπάνω 3 εκδόσεις τις έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center, και αυτές έχουμε ως κριτήριο για να δούμε πώς τα πηγαίνει το VW T-Roc στην σχέση του με τον βενζινοκίνητο και τον mild hybrid ανταγωνισμό των SUV πόλης. Ποιο Volkswagen T-Roc λοιπόν έχει το καλύτερο benchmark στους τομείς «Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια»;
  • Το VW T-Roc με τα 150 άλογα και το DSG-7 αυτόματο κιβώτιο είναι πιο ψηλά από τις άλλες εκδόσεις του γερμανικού B-SUV. Συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, βρίσκεται στην 11η θέση, όσον αφορά την σχέση «Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια». Οι άλλες δύο εκδόσεις βρίσκονται στην 21η (110 PS) και 22η θέση (150 PS).
  • Το παραπάνω VW T-Roc κοστίζει 31.600 ευρώ στην αρχική εξοπλιστική έκδοση Life και είναι το 2ο ακριβότερο μοντέλο της λίστας, συγκρίνοντας τις «βασικές» των 34 αντιπάλων του. 
  • Με μέση κατανάλωση 8,1 λτ./100, το αυτόματο VW T-Roc βρίσκεται στην 27η θέση. Πιο χαμηλά στην 32η βρίσκεται ο ίδιος 1.500άρης κινητήρας με χειροκίνητο κιβώτιο (8,4 λτ./100 χλμ.), ενώ ο 1,0 TSI με τα 110 άλογα έχει την χειρότερη κατανάλωση από τα 3 μοντέλα (8,5 λτ./100 χλμ.), νούμερο που το φέρνει στην 34η θέση από τα 34 αυτοκίνητα της λίστας.
  • Το «βασικό» T-Roc με τους 110 ίππους «καίει» μέσα στην πόλη 9,2 λτ. (30η θέση), τα ίδια με το χειροκίνητο 1.500άρι. Καλύτερα τα πάει η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG, που καίει 0,4 λτ. λιγότερο.
  • Το VW T-Roc έχει το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ της κατηγορίας (50 λτ.), μαζί με τα υπόλοιπα SUVάκια του Ομίλου. Για αυτό και οι 3 εκδόσεις του έχουν μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι. Δεύτερη μεγαλύτερη στον ανταγωνισμό με σχεδόν 1.000 χλμ., έχει η έκδοση των 150 ίππων. Στην 7η θέση βρίσκεται το αυτόματο T-Roc με αυτονομία σε ταξίδι στα 909 χλμ..
  • Ανετα θα καθίσουν στην πίσω καμπίνα του T-Roc 3 ενήλικοι επιβάτες. Το πλάτος της καμπίνας αγγίζει τα 137 εκατοστά, με τα Jeep Renegade και Hyundai Bayon να είναι τα μοναδικά B-SUV με πιο φαρδιά πίσω καθίσματα.
  • Πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας είναι ο «αέρας» για τα πόδια των πίσω επιβατών στο VW T-Roc (11,4 εκ.).
  • Δεύτερος μεγαλύτερος είναι ο χώρος για το κεφάλι, με περιθώριο ως το ταβάνι τα 6 εκατοστά.
  • Με 445 λτ. εργοστασιακής χωρητικότητας πορτ-μπαγκάζ, το VW T-Roc έχει τον 3ο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τον ανταγωνισμό. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, η πραγματική χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ του VW T-Roc είναι 440 λτ..
  • Στον μέσο όρο της κατηγορίας αξιολογήσαμε την οδική συμπεριφορά του VW T-Roc. Με επίδοση στο elk test τα 71,5 χλμ. (προ ανανέωσης μοντέλο), το γερμανικό SUVάκι χάνει κάποιους πόντους από το γενικότερο αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ. Όσον αφορά την άνεση, αντιμετωπίζει χωρίς πρόβλημα τις καθημερινές προκλήσεις, με το σφιχτό set-up της κορυφαίας R-Line έκδοσης να φέρνει κάποιους μικροκραδασμούς σε έντονες ανωμαλίες του δρόμου.
  • Με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δισκόφρενα πίσω, το VW T-Roc «κοκκαλώνει» στον μέσο όρο της κατηγορίας. Καλύτερο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα έχει το μοντέλο των 110, που ακινητοποιείται πλήρως στα 36,9 μέτρα (17η θέση).
Μόλις διαβάσατε τα βασικά χαρακτηριστικά του VW T-Roc όσον αφορά το τρίπτυχο Κατανάλωση-Χώροι-Επιδόσεις, παρακάτω θα βρείτε και τα αναλυτικά νούμερα από τα όργανα μέτρησης του Test Center του AutoΤρίτη.

Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια

Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση

Κατανάλωση στην πόλη

Κατανάλωση σε ταξίδι

Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι

Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα

Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών

Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών

Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ

Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια

Ποια στρίβουν καλύτερα

Ποια φρενάρουν καλύτερα

Ποια προσπερνάνε καλύτερα

NEO PROACE
NISSAN