ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
3.223 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2025)
Η μπόλικη ροπή των 205 Nm αλλά και η μέγιστη ισχύς των 100 ίππων αποδίδονται σε αρκετά χαμηλές στροφές, γεμίζοντας το μεσαίο φάσμα περιστροφής του κινητήρα στο Peugeot 208.
4 Φωτογραφίες »

Η μπόλικη ροπή των 205 Nm αλλά και η μέγιστη ισχύς των 100 ίππων αποδίδονται σε αρκετά χαμηλές στροφές, γεμίζοντας το μεσαίο φάσμα περιστροφής του κινητήρα στο Peugeot 208.

6άρι κιβώτιο και καλύτερες επιδόσεις για το 208, 5άρι σασμάν έχει το Polo


Ο συνδυασμός του 1.000άρη TSI των 95 ίππων με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση με το Volkswagen Polo.
4 Φωτογραφίες »

Ο συνδυασμός του 1.000άρη TSI των 95 ίππων με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση με το Volkswagen Polo.

Παρότι δεν υπάρχει κάποια μορφή εξηλεκτρισμού στις συγκεκριμένες εκδόσεις (σ.σ. το 208 βγαίνει και σε hybrid επιλογές), η κατανάλωση των δύο supermini είναι σε καλά επίπεδα, γύρω στα 6-6,5 λτ./100 χλμ.. Η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στο κιβώτιο, με το Peugeot να έχει 6άρι σασμάν και το Volkswagen να περιορίζεται στις 5 σχέσεις. Αυτό αποτυπώνεται και στις μετρήσεις των ρεπρίζ, καθώς στο Polo θα χρειαστεί να κατεβάσεις σχέση όταν θελήσεις να προσπεράσεις. Αντιθέτως, με το Peugeot 208 δεν υπάρχουν τέτοιοι προβληματισμοί, με το γαλλικό μικρό να έχει ζωηρές επιδόσεις, δεδομένης της κατηγορίας (60-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. με 4η, 80-120 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. με 6η). Κατά τα άλλα, μιλάμε για δύο τρικύλινδρα μοτέρ (1,2 PureTech και 1,0 TSI) με χαμηλούς αέριους ρύπους, που σημαίνει και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Πολύ μεγάλη απόσταση φρεναρίσματος (42,1 μέτρα) για το Polo, κάτω από τη βάση του Test Center

Στο δρόμο, η γενική οδηγική εικόνα και πάλι ξεχωρίζει το 208 και το Polo από το σύνολο του ανταγωνισμού. Ειδικά για το Volkswagen Polo η ποιότητα κύλισης θυμίζει ακριβότερο μοντέλο, μεγαλύτερης κατηγορίας, με την ανάρτηση να τα καταφέρνει απέναντι στις ανωμαλίες, μην αφήνοντας να περάσουν ενοχλητικοί κραδασμοί στο εσωτερικό του (68,1 dB στα 120 χλμ./ώρα). Εκείνο που δεν ικανοποιεί είναι η επίδοση στο φρενάρισμα πανικού, όπου με 42,1 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα (ελαστικά Hankook Kinergy ECO) βρίσκεται αρκετά κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας (38,4 μ.) και τη βάση του AutoΤρίτη Center.
 
Από την πλευρά του Peugeot 208, δεν υπάρχουν τέτοιοι προβληματισμοί (100-0 χλμ./ώρα σε 36,9 μ.). Κι εδώ η ανάρτηση δουλεύει αρκετά καλά, ενώ το πιο ισχυρό σύνολο σε συνδυασμό με το ακριβές τιμόνι προσφέρει μία πιο allegra αίσθηση, έστω κι αν το μπροστινό σύστημα δεν είναι όσο πειστικό θα θέλαμε. Σε κάθε περίπτωση, η λογική της κατηγορίας εστιάζει στην ευκολία οδήγησης και στην άνεση, στοιχεία που βλέπεις και στα δύο μοντέλα.

Σελίδα 1Ποιο turbo μικρό: Peugeot 208 (100 PS) ή Volkswagen Polo (95 PS);
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
Citroen