
3η γενιά Audi Q3, νέα σχεδίαση, ίδια πλατφόρμα και παραπλήσιες διαστάσεις.
O 1,5 turbo κινητήρας συνδυάζει πλέον mild hybrid και λειτουργία με 2 κυλίνδρους.
Εντελώς νέο εσωτερικό, δεν έχει τον κλασικό διακόπτη για φλας και καθαριστήρες.
Διατήρησε το συρόμενο πίσω κάθισμα και βελτίωσε την ευρυχωρία (+ 2 πόντους «αέρας» για τα γόνατα των πίσω.
Στρίβει καλύτερα, αλλά «ακούγεται» (72,7 db στα 140 χλμ./ώρα) και είναι αρκετά σφιχτό.
3η γενιά Audi Q3, νέα σχεδίαση, ίδια πλατφόρμα και παραπλήσιες διαστάσεις
Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία χάρισε στο Audi Q3 σχεδιαστική προσωπικότητα, που κάνει την 3η γενιά πιο όμορφη και δυναμική από ποτέ, ενώ βελτίωσε και την αεροδυναμική με το συντελεστή Cd να πέφτει από 0,34 στο 0,30. Η πλατφόρμα έχει παραμείνει ίδια για αυτό και οι διαστάσεις δεν αποκλίνουν από πριν με το μήκος να τοποθετεί ξανά το Q3 στην καρδιά των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV (4.531 χλστ.).
O 1,5 turbo κινητήρας συνδυάζει πλέον mild hybrid και λειτουργία με 2 κυλίνδρους
Το νέο Q3 της δοκιμής φοράει τον γνώριμο 1,5 TFSI των 150 ίππων και 250 Nm, που στη μάχη της κατανάλωσης συνδυάζει το υφιστάμενο CoD σύστημα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους (υπό συνθήκες) με μικροϋβριδική υποβοήθηση (48V, ηλεκτροκινητήρας 18 PS/56 Nm). Χάρη και στο άψογο κιβώτιο S-Tronic, οι επιδόσεις είναι παραπάνω από επαρκείς (0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. 60-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.), ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση σε αστικές συνθήκες (8,5 από 10,5 λτ./100 χλμ.) και στο ταξίδι (5,5 από 6,9 λτ./100 χλμ.).

Σε γενικές γραμμές η κύλιση με την σπορ ανάρτηση του μοντέλου δοκιμής δεν είναι άβολη, αλλά σε έντονες κακοτεχνίες η απόσβεση είναι κάπως «ξερή» και «ακούγεται» περισσότερο από ό,τι περιμένεις σε ένα premium SUV.
Εντελώς νέο εσωτερικό, δεν έχει τον κλασικό διακόπτη για φλας και καθαριστήρες
Τις digital εντυπώσεις στο εσωτερικό του νέου Audi Q3 κερδίζει η νέα ενιαία κυρτή οθόνη με πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών. Χωρίς αμφιβολία, το πιο «περίεργο» στοιχείο είναι ότι εκτός από τα αφρώδη πλαστικά στο ταμπλό, έχουν εξαφανιστεί οι κλασικοί μοχλοί πίσω από το τιμόνι για υαλοκαθαριστήρες και φλας. Πλέον όλα γίνονται από μια λεπτή οριζόντια μπάρα-πάνελ, όπου δεξιά είναι ο πιο minimal επιλογέας κίνησης και αριστερά φλας, φώτα (high beam) και υαλοκαθαριστήρες με μορφή μικροσκοπικού περιστροφικού διακόπτη που θέλει λίγη εξοικοίωση.
Διατήρησε το συρόμενο πίσω κάθισμα και βελτίωσε την ευρυχωρία (+ 2 πόντους «αέρας» για τα γόνατα των πίσω
Χωροταξικά τώρα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από πριν. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, στο πίσω μέρος, ο «αέρας» για τα γόνατα των αντίστοιχων επιβατών είναι πλέον στα 20 εκατ. (+1,8), το πλάτος ξεπερνάει το 1,4 μ. (+1,8 εκατ.), ενώ για τα κεφάλια έχει αυξηθεί 6 εκατ.. Το νέο Q3 διατηρεί το πλεονέκτημα με τα συρόμενα (κατά 15 εκατ.) και με ρυθμιζόμενη πλάτη πίσω καθίσματα (αναλογία 60/40), οπότε μπορείς να διαλέξεις αν θες άνεση ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Συνέχεια του άρθρου >>>| Σελίδα 2 | Εμφάνιση: Απέκτησε προσωπικότητα και έγινε πιο αεροδυναμικό |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Τέλος σε αφρώδη πλαστικά και κλασικούς μοχλοδιακόπτες, έγινε πιο ευρύχωρο |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Ικανοποιητικές επιδόσεις, λογική κατανάλωση |
| Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Στρίβει καλά, λίγο πιο σκληρό από ό,τι περιμένεις |
| Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
