Ποιοτικό εσωτερικό θα δούμε και στο Volkswagen Polo, όμως η λιτή σχεδίαση και ο «βασικός» ψηφιακός διάκοσμος (μικρή η οθόνη των 8 ιντσών) σίγουρα δεν συνάδουν με το κόστος αγοράς του.
Ποιότητα κατασκευής που ξεχωρίζει στην κατηγορία, πιο σύγχρονο & ψηφιακό το i-Cockpit εσωτερικό του 208
Σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρών μοντέλων είναι η ποιότητα κατασκευής, τόσο στο 208 όσο και στο Polo. Η χρήση μαλακών πλαστικών στο σύνολο της καμπίνας αποτελεί κοινό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, που τα ξεχωρίζει από τον γενικότερο ανταγωνισμό. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τον ψηφιακό τους διάκοσμο, με το Peugeot να υπερισχύει στην συγκεκριμένη παράμετρο. Η έκδοση Allure περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών (2D). Επίσης, βλέπουμε οθόνη αφής ίδιας επιφάνειας για το infotainment, με ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, στοιχείο που, κακά τα ψέματα, είναι πολύ βολικό για το σύγχρονη χρήστη. Σχετικά μικρή για τα δεδομένα της κλάσης είναι η έγχρωμη οθόνη του Infotainment Composition στο Polo (8 ιντσών), που έχει και αυτό ψηφιακό πίνακα οργάνων στη δική του «βασική» Life.
Χώροι: Ισοπαλία στο πορτ-μπαγκάζ (350 λτ.), πιο ευρύχωρη καμπίνα για το Polo
Σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι δύο εταιρείες, ο χώρος αποσκευών σε Peugeot και Volkswagen είναι ίδιος, στα 352 λτ. και 351 λτ., αντίστοιχα. Που σημαίνει ότι χωράνε τρεις μεγάλες βαλίτσες (100 λτ.) και μία μικρή βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου (50 λτ.). Όσον αφορά τις μετρήσεις χώρων, προβάδισμα έχει το Polo με το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα (133,2 εκ.) και τον περισσότερο «αέρα» για τα πόδια (12 εκ.).