• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιος είναι έτοιμος για τη νέα σχεδίαση των Hyundai-Kia;

4.474 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2019

Σπορ, πολυτελή, υβριδικά, ηλεκτρικά, γρήγορα, κουπέ, SUV, πολυμορφικά, πισωκίνητα, τετρακίνητα, τετράπορτα, πεντάπορτα και τρίπορτα. Τι μένει να κάνουν οι Hyundai και Kia;

Αν κανείς δει τις εξελίξεις που είδαν οι δύο μάρκες τα τελευταία 20 χρόνια, πιθανότατα να μην βρει άλλη μάρκα που να είχε τόσες αλλαγές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Από budget και value for money, οι δύο μάρκες έγιναν mainstream, με πολλά μοντέλα να κοντράρουν τις premium κατηγορίες, χωρίς να ξεχνιέται η μάχη της τιμής, που πάντοτε ευνοεί τους κορεάτες.

Όμως οι δύο μάρκες είναι αεικίνητες. Τα τελευταία μόλις χρόνια είδαμε υβριδικά, ηλεκτρικά, πισωκίνητα και μικρομεσαία GTI που βάζουν τα γυαλιά σε πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού. Η προσπάθεια αυτή στέφθηκε με πλήρη επιτυχία χάρη στους ανθρώπους που οι κορεάτες έφεραν στη μάρκα.

Ο Peter Schreyer από την Audi και ο Albert Biermann από την BMW, έβαλαν τις βάσεις ώστε σήμερα η μάρκα να καμαρώνει τόσο με την ποιότητα των αυτοκινήτων της, όσο και για τις μηχανολογικές τους λύσεις που τα έφεραν στο προσκήνιο της οδηγικής απόλαυσης.

Τώρα σειρά έχει η σχεδίαση. Όχι ότι έπασχαν από σχεδίαση οι δύο μάρκες, ίσα-ίσα, πολλά μοντέλα τους είναι από τα ομορφότερα στις κατηγορίες τους. Τα μεσαία τους SUV κερδίζουν στα ίσα, ενώ τα μικρομεσαία τους χάτσμπακ είναι και αυτά από τα πιο όμορφα. Όμως αυτό δεν αρκεί. Ο όμιλος φέρνει τώρα στα στούντιο τον βέλγο σχεδιαστή των Lamborghini και Bentley, τον άνθρωπο που έκανε την Skoda σχεδιαστικά αυτή που είναι σήμερα, τον Luc Donckerwolke.

Στα μάτια του Donckerwolke το τρίπτυχο Hyundai, Kia και Genesis (η πολυτελής πισωκίνητη μάρκα του ομίλου για τις ΗΠΑ) είναι έτοιμο για το πιο τολμηρό του βήμα: μια ριζική αλλαγή στη σχεδίαση που θα κάνει τις μάρκες να ξεχωρίζουν. Παραλληλίζοντας τις μάρκες με οίκους μόδας, ο Donckerwolke ξεχώρισε τις τρεις τους σε «υψηλή ραπτική», για την Genesis, «κυριλέ» για την Huyndai και «cool ανά πάσα στιγμή» για την Kia, σε ελεύθερη μετάφραση.

Το όραμα του Βέλγου σχεδιαστή είναι οι τρεις μάρκες να αποκτήσουν μια ταυτότητα πολύ πιο έντονη, πολύ πιο φουτουριστική και σαφώς διαφορετική από τον ανταγωνισμό. Από κει που οι μάρκες ακολουθούσαν τις τάσεις, όπως αυτές συνήθως διαμορφώνονται από εταιρείες όπως η Mercedes, η Ford, η Mazda και η Nissan, αναφέροντας μόνο μερικές, τώρα είναι ώρα να χαράξουν τον δικό τους δρόμο.

Τι σημαίνει αυτό; Δεν υπάρχει κανένα δείγμα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας αυτή τη στιγμή και έτσι η αγωνία και απορία είναι πολύ μεγάλη. Το σίγουρο είναι πως περιμένουμε κάτι πολύ διαφορετικό, και κρίνοντας από τη μέχρι τώρα δουλειά του Donckerwolke, πολύ καλό.

Είστε έτοιμοι όμως; Θέλετε να δείτε Hyundai και Kia να ξεφεύγουν από την πεπατημένη; Τις θέλετε να ηγούνται των εξελίξεων και στη σχεδίαση; Ή τις προτιμάτε πιο ουδέτερες, πιο συντηρητικές και λιγότερο τολμηρές; Τι λέτε;