• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιότητα κατασκευής ή ευκολία επισκευής; Τι προτιμάτε;

Ποιότητα κατασκευής ή ευκολία επισκευής;

Διαβάστηκε από 8316 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/12/2018
 

Θυμάστε που όταν βλέπαμε μια βίδα να φαίνεται διαμαρτυρόμασταν όλοι για την κακή ποιότητα κατασκευής; Τώρα που τις κρύψαμε όμως όλες θέλουμε δυο ώρες για να αλλαχτεί ένας καθρέφτης. Μήπως ήταν καλύτερα όταν τις βίδες τις βλέπαμε;

Πόσα χρόνια περάσαμε να λέμε ότι η ποιότητα κατασκευής μετράει όσο τίποτε; Πόσα χρόνια βλέπαμε τις βίδες γύρω γύρω και μέσα στα αυτοκίνητα και δυσανασχετούσαμε για την “απλοϊκότητα” και την ακαλαισθησία; 

Ρίξε μια ματιά γύρω σου να δεις σε ένα αυτοκίνητο 15 ή είκοσι ετών τις λεπτομέρειες. Εκείνα τα αντανακλαστικά στον πίσω προφυλακτήρα με μία βίδα σε κάθε άκρη. Ή τα φλας στο πλάι συγκρατημένα με μία βίδα που φαίνεται περισσότερο από τα ίδια όταν αναβο-σβύνουν. Ασε δε τις βίδες που είχαν οι εξωτερικοί καθρέφτες. Μία για να πιάσει ο καθρέφτης στη βάση, δύο για τη βάση στην πόρτα. Φρίκη.

Μέσα; Καλά, μέσα αν υπήρχε βίδα σε θέα από τη θέση του οδηγού ήταν αιτία λιποθυμίας. Ακόμη και βίδες που δεν ήταν σε κοινή θέα, όπως αυτή που στήριζε το τασάκι και φαινόταν μόνο όταν αυτό ήταν ανοιχτό, ήταν μία φρικιαστική εμπειρία. Για αρμούς στο ταμπλό, κενά, ή Θεός φυλάξοι ακάλυπτες επιφάνειες στην καμπίνα, ούτε λόγος. Αίσχος.

Φυσικά οι κατασκευαστές το έπιασαν το νόημα. Η απλότητα της βίδας έδωσε θέση σε εσωτερικές στηρίξεις, κλιπάκια, καπάκια, και μονοκόμματα ταμπλό. Οι προφυλακτήρες σήμερα στηρίζονται με βίδες από μέσα ενώ η βίδα στην καμπίνα πλέον είναι τέτοιο ταμπού που ούτε σε τρακτέρ δεν τολμούν να φαίνονται.

Τέλεια. Και εκεί που ένας σπασμένος καθρέφτης ήθελε ένα κατσαβίδι και δύο λεπτά να ξεβιδώσεις δυο βίδες για να αλλαχτεί, τώρα πρέπει να κατεβεί όλη η επένδυση της πόρτας από μέσα, με διακόπτες, λαβές, ταπετσαρία, για να βρεις τις βίδες. Και έτσι τα δύο λεπτά έγιναν δύο ώρες. Με 50 ευρώ την ώρα, δεν πιστεύει κανείς πως στενοχωρέθηκαν οι κατασκευαστές και τα εξουσιοδοτημένα; Εξ άλλου τώρα εμείς έχουμε αυτό που ονομάζουμε “απτή ποιότητα”, την ποιότητα δηλαδή που βλέπουμε και μας αρέσει.

Επειδή βέβαια το αυτοκίνητο το οδηγούμε χρόνια και το επισκευάζουμε μέρες, αυτά είναι λεπτομέρειες. Γιατί να βλέπουμε τις βίδες όλη μέρα; Σαφώς. Όταν όμως ένας φρακαρισμένος αεραγωγός στην καμπίνα θέλει να κατεβεί όλο το ταμπλό, ακόμη και να βγει το παρμπρίζ σε κάποια μοντέλα, και πάμε από τα 10 ευρώ ανταλλακτικό σε 500 ευρώ εργατικά, τι λέμε; Εσείς; Τι λέτε; 

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Η κίνηση στους δρόμους

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »