
Πόσο καλό είναι το Skoda Enyaq; Πραγματικές μετρήσεις για 14 ηλεκτρικά!
Πώς τα πάει το Skoda Enyaq απέναντι στον ανταγωνισμό; Το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV και hatchback, σύμφωνα με τις -πραγματικές- μετρήσεις του autotriti σε επιδόσεις, χώρους, κατανάλωση και τιμή.
Πόσο καλό είναι το Skoda Enyaq; Είναι ωραίο στη διαφήμιση πάντως...
Από μια ωραία διαφήμιση μπορεί να «καρφωθεί» στο μυαλό σου ένα αυτοκίνητο αλλά, πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη, δε θέλεις να ξέρεις πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το μοντέλο, στην προκειμένη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq, και πού βρίσκεται με βάση τα άλλα αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις; Και κάπου εκεί, ακόμα και πριν φτάσεις στην έκθεση για να το δεις από κοντά, το autotriti.gr έρχεται να δώσει την απάντηση σε κάθε σου ερώτημα. Εμείς θα σου πούμε τα υπέρ και τα κατά σε ό,τι έχει να κάνει με κατανάλωση, χώρους, ασφάλεια, φρένα και άλλους νευραλγικούς τομείς, τις ανάγκες και το budget σου τα ξέρεις, οπότε η απόφαση θα γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Για πάμε...

Όλα τα μυστικά για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq απέναντι στον ανταγωνισμό, βασισμένα σε αντικειμενικά στοιχεία και μετρήσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα 7 καλά στοιχεία του Skoda Enyaq
- Το Νο.1 ηλεκτρικό σε πορτ-μπαγκάζ που έχουμε μετρήσει με χωρητικότητα 585 λίτρα.
- Συνολικά κατατάσσεται 2ο σε χώρους αφού, πέρα από «θηρίο» σε χώρο αποσκευών, είναι και ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες με αρχοντικούς χώρους (σ.σ. έχει την μεγαλύτερη «άπλα» για το κεφάλι μαζί με το Hyundai Ioniq 5).
- Στο όριο του premium η απτή ποιότητα, αυτό δηλαδή που αισθάνεσαι όταν ψηλαφίζεις την καμπίνα, με χρήση μαλακών υλικών και ιδιαίτερη προσοχή στο φινίρισμα.
- Έχει hi-tech καμπίνα με μια από τις μεγαλύτερες οθόνες αφής (σ.σ. μεγέθους 13 ιντσών) που μπορείς να βρεις σε mainstream μοντέλο στον στάνταρ εξοπλισμό.
- Σε value for money είναι καλό. Κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση και ανήκει στις περιπτώσεις που παίρνεις το «περισσότερο» αμάξι στα λεφτά που θες να διαθέσεις.
- Ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής (9,3 µ.) που είναι µικρότερος και από αυτόν του Toyota Yaris.
- Φρενάρει αποφασιστικά, καθώς χρειάζεται λίγο πάνω από τα 37 μέτρα, που δεδομένου του βάρους και του όγκου του είναι μια πολύ καλή επίδοση.
Και τώρα τα αρνητικά του Enyaq
- «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, καθώς χρειάζεται 17,7 kWh σε μεικτό κύκλο σε πραγματικές συνθήκες. Από τα 14 μοντέλα της σύγκρισής μας, στον τομέα της κατανάλωσης κατατάσσεται στην 8η θέση, όντας ένατο εντός πόλης και όγδοο στο ταξίδι. Άρα, έχεις επιλογές που θα βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτονομία.
- Στην προσπέραση δεν το λες και ζωηρό μιας και μένει στην 9η θέση με την μπαταρία των 62 kWh και ισχύ 180 ίππων.
- Τρίτο από το τέλος σε ιπποδύναμη μετά τα 145 άλογα του Mazda MX-30 και τα 150 του Nissan Leaf.
- Έχει λίγα χρόνια εγγύηση (2), όταν για παράδειγμα, η Kia δίνει 7 χρόνια και, αντίστοιχα, η Hyundai 5 έτη χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Εσύ όμως τι τύπος είσαι; Εντυπωσιάζεσαι από μία ωραία διαφήμιση ή προτιμάς να έχεις δεδομένα και στοιχεία πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »