• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Corolla υπολείπεται ελαφρώς σε δυναμική συμπεριφορά και αίσθηση από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας, συνδυάζει όμως με καλύτερο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Εύχρηστο, ικανό και ενδιαφέρον

Διαβάστηκε από 104464 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2019
 

Ήταν το C-HR που μας «γνώρισε» τη νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota το οποίο μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με το οδηγικό του προφίλ. Αφού λοιπόν μπόρεσε να κάνει ενδιαφέρον οδηγικά ένα μικρομεσαίο crossover, δεν είχαμε αμφιβολίες για τις δυνατότητές της νέας Corolla. Αρχικά αυτή η πλατφόρμα είναι πιο άκαμπτη, πιο ελαφριά και ορίζει χαμηλότερο κέντρο βάρους στο αμάξωμα, αποτελώντας το θεμέλιο της ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς της Corolla. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, συμπληρώνει τα εχέγγυα σε θεωρητικό επίπεδο και αρκούν μόλις ελάχιστα μέτρα για να καταλάβεις πως «δουλεύουν» όλα αυτά συνδυαστικά στην πράξη.

Αρχικά ιδιαίτερα ευχάριστη είναι η αίσθηση που λαμβάνεις από την Corolla και διακρίνεις μια πρωτόγνωρη αμεσότητα ακόμα και σε μικρές ταχύτητες κίνησης. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της παραμένει βασικό χαρακτηριστικό και αυτού του Toyota, με την Corolla να είναι μακράν το πιο ευκολοδήγητο και ευχάριστο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας στην καθημερινότητα. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε ρύθμιση και απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης. Η χαμηλή θέση οδήγησης και η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα, είναι τα μοναδικά στοιχεία που μαρτυρούν πως αυτή η Corolla έχει «κάτι» για τον οδηγό της όταν εκείνος αποφασίσει να πιέσει.

Έτσι και αφού οι ρυθμοί ανέβουν, η Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προσφέροντας καλή αίσθηση και απροβλημάτιστη συμπεριφορά, με ασφαλή (ουδέτερα) χαρακτηριστικά κίνησης. Στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, «οξύνονται» οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (βαραίνει λίγο το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτά καλύτερη απόκριση) ευχαριστώντας έτσι στην σβέλτη κίνησή της, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι υπαρκτές αλλά να μην αλλοιώνουν την συμπεριφορά της. Τα φρένα ικανοποιούν σε αίσθηση και απόδοση, με 36,9 μ. για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 9 σχόλια