• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κορυφαία αίσθηση και ακρίβεια επιδικνύει το Mazda3 σε γρήγορους ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση η συμπεριφορά του είναι πεισματικά ουδέτερη.

Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση όμως μόνο οι πιο έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του Mazda3, χωρίς όμως να συνοδεύονται με θόρυβο.

Ήρθε και έδεσε…

Διαβάστηκε από 117675 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2019
 

Από τα πρώτα κι όλας μέτρα πίσω από το τιμόνι του νέου Mazda3, αντιλαμβάνεσαι πως έχεις να κάνεις με κάτι το ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Jinba Ittai, το αγαπημένο μόττο της Mazda που εκφράζει την αρμονική συνύπαρξη αναβάτη και αλόγου, βρίσκει εφαρμογή μετά το MX-5 και στο νέο της μικρομεσαίο. Για να επιτευχθεί αυτό, το Mazda3 βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια, ιδιαίτερα στιβαρή πλατφόρμα, ενώ πλαισιώνεται από διάφορα συστήματα και τεχνολογίες που περιλαμβάνονται στην λογική Skyactiv-Vehicle Architecture προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, της οδηγικής αίσθησης και της χαμηλής απόδοσης του θορύβου.

Σε αυτή την πλατφόρμα η λύση της ανάρτησης που έχει εφαρμοστεί είναι η κλασική, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με την ανάρτηση να έχει σφιχτή ρύθμιση. Στο δρόμο λοιπόν το Mazda3 εντυπωσιάζει αρχικά με την ποιότητα κύλισης που εμφανίζει ακόμα και στις ελάχιστες περιπτώσεις που η ανάρτηση δεν μπορεί να απομονώσει πλήρως τις έντονες ανωμαλίες. Γενικά, η ανάρτηση έχει την τάση να διαβάζει το δρόμο και έτσι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα άνετη, ωστόσο η κινηματική της δίνει στον οδηγό του το σύνθημα για αυτό που θα ακολουθήσει στην πορεία και όταν θελήσει να κινηθεί σβέλτα.

Το Mazda3 σε τέτοιους ρυθμούς συγκαταλέγεται στα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας χωρίς αμφιβολία. Η αίσθηση που λαμβάνεις είναι κορυφαία τόσο από το σύστημα διεύθυνσης όσο και από το γενικότερο πάτημα του αυτοκινήτου, με κάθε κίνηση ή ενέργεια του οδηγού να μεταφέρεται στο δρόμο με ακρίβεια σπορ κατασκευής. Η συμπεριφορά του αμαξώματος χαρακτηρίζεται από περιορισμένες κλίσεις σε δρόμους με στροφές, απόλυτη επαφή με το δρόμο και ουδέτερο χαρακτήρα ακόμα και στην υπερβολή, αφού ο κινητήρας δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να «εκθέσει» το πλαίσιο και το στήσιμό του.

Είναι σαφές οδηγώντας το νέο Mazda3 πως μπορεί να διαχειριστεί με τις ίδιες ρυθμίσεις πολλά άλογα επιπλέον των 122 που του προσφέρει ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός, με την εμφάνιση του κινητήρα Skyactiv-X προς τα τέλη του έτους με τους 180 ίππους να αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού θα προσθέσει στο εξαιρετικό σύνολο και πιο fun to drive χαρακτηριστικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »