Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 8,6% τον Αύγουστο.

Πωλήσεις: Κάτω η Ευρώπη, πάνω η Ελλάδα

1.855 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2019)

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 8,6% τον Αύγουστο, καθώς οι δημοφιλείς εταιρείες παρουσίασαν διψήφια ποσοστά πτώσης, κάτι που δεν άγγιξε την ελληνική αγορά η οποία πήγε κόντρα στο ρεύμα.


Μειωμένες κατά 1,07 εκατομμύρια μονάδες ήταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Αύγουστο σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η ACEA.
 
Σημαντικό μερίδιο σε αυτό είχε η πτωτική τάση που ακολούθησαν οι Nissan, Renault, Fiat και Volkswagen, που σημείωσαν διψήφια ποσοστά πτώσης. Συγκεκριμένα , σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ACEA, οι πωλήσεις της Nissan υποχώρησαν κατά 48%, ενώ η Renault ακολούθησε με 38%. Η Fiat δεν κατάφερε να τραβήξει διαφορετικό δρόμο βλέποντας τις ευρωπαϊκές της πωλήσεις να σημειώνουν πτώση κατά 26%, ενώ και η Volkswagen μειώθηκε κατά 14%.
 
Σε ότι αφορά άλλες μάρκας πτώση είδε και η Jaguar (21%), όπως και η αδελφή της Land Rover (3,3%). Στον αντίποδα η Mercedes-Benz σημείωσε αύξηση της τάξης του 13%, αφήνοντας πίσω της, τις Audi και BMW, που σημείωσαν πτώση κατά 9,1% και 8,4% αντίστοιχα. Οι ασιατικές μάρκες είχαν έναν κακό μήνα, καθώς οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 1%, της Hyundai μειώθηκαν κατά σχεδόν 2% και οι πωλήσεις της Kia μειώθηκαν κατά 3,2%.
 
Στο όμιλο PSA, η Citroen είδε πτώση 8,1%, η Opel / Vauxhall 6,9% και η Peugeot 3,4%, όχι όμως και η DS που σημείωσε σημαντική αύξηση κατά 26%. Αύξηση είχε και η Skoda (5,4) του Volkswagen Group, ενώ η SEAT σημείωσε μικρή πτώση (1%). Οι πωλήσεις της Porsche υποχώρησαν 18%. Τέλος η Ford ολοκλήρωσε τον 8 μήνα του 2019 με αύξηση 1,7%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
 
Σε ότι αφορά τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 31% στην Ισπανία, 14% στη Γαλλία και 3,1% στην Ιταλία. Η γερμανική αγορά μειώθηκε κατά 1%, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,6%.
 
Κόντρα στην πτωτική τάση πήγε η ελληνική αγορά, η οποία τον Αύγουστο του 2019 είδε αύξηση 24,3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2018, ενώ να σημειωθεί πως το σύνολικό ποσοστό της αγοράς το πρώτο 8μήνο του 2019 στη χώρα μας βρίσκεται στο +9,8%.    

Hyundai
OPEL