• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως έχουμε παρεξηγήσει τα ηλεκτρικά;

Πως τα ηλεκτρικά θα είναι πιο fun2drive από ποτέ;

Διαβάστηκε από 3272 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/3/2019
 

Γιατι θα γουστάρουμε να οδηγούμε τα ηλεκτρικά περισσότερο από κάθε άλλο αμάξι; Μήπως τα έχουμε παρεξηγήσει;

Ακόμη δεν τα είδαμε και ήδη τα έχουμε αντιπαθήσει. Δε μας αρέσει που δεν ακούγονται, δεν μας αρέσει που κάνουν ώρα να φορτίσουν., δεν μας αρέσει που δεν έχουν ψυχή. Μήπως όμως τα έχουμε παρεξηγήσει;
 
Το αυτοκίνητο που έκανε την Tesla διάσημη ήταν το Model S. Πούλησε και αγαπήθηκε γιατί η σχεδίασή του δεν έδειχνε «ηλεκτρική» αλλά αντίθετα ήταν μυώδης, αθλητική και έφερνε σε αυτοκίνητο επιδόσεων. Πούλησε επίσης και αγαπήθηκε γιατί ακόμη και στις βασικές εκδόσεις με τους μικρούς κινητήρες και μπαταρίες, είχε επιδόσεις που ήθελες πολυκύλινδρους μεγάλους κυβισμούς για να πετύχεις. Στον δρόμο «πατούσε» σχεδόν τα πάντα.
 
Αυτό που όμως άφησε το πιο δυνατό σημάδι στο Tesla S ήταν η επιλογή λειτουργίας «ludicrous» με την οποία η επιτάχυνση 0-100 ήταν (όπως λέει και η λέξη) αστεία. Κάτω από 2.5 δευτερόλεπτα. Ένα τετράπορτο οικογενειακών διαστάσεων αυτοκίνητο με 0-100 που δεν πετυχαίνουν ούτε τα πιο ακραία υπεραυτοκίνητα. Κι όμως.
 
Οι επιδόσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι “εύκολες”. Και ότι και να λέμε τώρα, αναμένεται μεγάλη αναβάθμιση στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και στο fun to drive, στην απόλαυση δηλαδή της οδήγησης. Και οι επιδόσεις είναι μόνο η μία πτυχή.
 
Γιατί οι πρώτες εντυπώσεις από το νέο Audi E-Tron, το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, φέρνουν και κάτι ακόμη στο φως. Το E-Tron είναι ένα SUV χωρίς διαφορικά αλλά με κίνηση σε όλους τους τροχούς, και φυσικά (όπως είπαμε είναι εύκολο στα ηλεκτρικά) πολύ δύναμη. Το αποτέλεσμα είναι ο οδηγός να έχει απόλυτο έλεγχο της μετάδοσης, εμπρός, πίσω, στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα το E-tron να βγάζει πολλή διασκέδαση στο δρόμο. Ένα κυριλέ SUV που δεν αρκείται στις επιδόσεις, όπως το Tesla Model S, αλλά θέλει και παντιλίκια, υπερστροφή ισχύος, ανάποδα τιμόνια και όλα όσα έχουμε ξεχάσει στα υπάρχοντα μοντέλα.
 
Βλέπεις τα συμβατικά αυτοκίνητα, λειτουργούν με μηχανικά μέρη, και έτσι η μετάδοση είναι ρυθμισμένη να δουλεύει με έναν τρόπο, συμβιβαστικό, ώστε να καλύπτει κάθε πιθανή ανάγκη. Όταν όμως η μετάδοση είναι ηλεκτρική, τα ποσοστά ροπής εμπρός-πίσω και δεξιά-αριστερά, το αν το αυτοκίνητο λειτουργεί σα να έχει ελεύθερο ή μπλοκέ διαφορικό, αλλάζει με μία ρύθμιση στο ταμπλό. Μπορείς να το έχεις τετρακίνητο και ουδέτερο πάντα τις καθημερινές, ή πισωκίνητο και τον «διάβολο» της πλαγιολίσθισης όποτε σου κάνει κέφι.
 
Ποιός το περίμενε; Πως αυτά τα «άψυχα» ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ξαφνικά θα ανοίξουν τον δρόμο για να αποκτήσουμε όλοι ένα σπορ και fun to drive αυτοκίνητο για όποτε θέλουμε. Μήπως οι επιδόσεις και η υπόσχεση για απόλαυση στην οδήγηση δείχνουν ότι έχουμε παρεξηγήσει τα ηλεκτρικά; Εσείς τι λέτε; Πιστεύετε πως θα είναι άψυχα και αδιάφορα; Ή μήπως ανοίγεται δρόμος για πολύ χαβαλέ πίσω από το τιμόνι;

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

Πόσο συχνά πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητο σου;

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Οι «μπελάδες» των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου

Νέο concept της Mercedes

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Citroen Berlingo

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

MEGA TEST: Κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

H νέα BMW Σειρά 1;

Ανανεώθηκε το SsangYong Tivoli

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »