• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πέταξε προς τη νίκη ο Τάνακ μαζί με την Toyota Racing που πέτυχε το εμφατικό 1-2-3 στην τελική κατάταξη.

Εμφανώς ικανοποιημένος ο Εσθονός που παρέμεινε συγκεντρωμένος καθ`όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Η τελική κατάταξη του Γερμανικού Ράλι.

Ράλι Γερμανίας: Θρίαμβος Τάνακ και 1-2-3 για Toyota

Διαβάστηκε από 2355 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2019
 

Θεμέλια τίτλου έβαλε στο Ράλι Γερμανίας ο Εσθονός Οτ Τάνακ που κατάφερε να κυριαρχήσει και τις τρεις αγωνιστικές ημέρες. Μεγάλη νικήτρια και η ομάδα της Toyota που έκανε κατάληψη στο βάθρο.

Μεγάλος νικητής του γερμανικού Ράλι ο Οτ Τάνακ, που με την τρίτη σερί νίκη του στη Γερμανία και πέμπτη φετινή, κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Ο 31χρονος Εσθονός κυριάρχησε και στις τρείς μέρες του αγώνα, όντας γρήγορος και συγκεντρωμένος αποφεύγοντας τα λάθη κάτι που έκρινε το τελικό αποτέλεσμα.

Ο μόνος που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Εσθονού και να τον πιέσει ουσιαστικά, ήταν ο Τιερί Νεβίλ, που ενώ την Παρασκευή κατάφερε να ακολουθήσει τον δαιμονιώδη ρυθμό του πρώτου και να τερματίσει στο τέλος της ημέρας μόλις 2,8 δευτερόλεπτα πίσω του, έμεινε πίσω στα μισά του σαββατιάτικου αγώνα λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστικού, μηδενίζοντας ουσιαστικά τις ελπίδες του για την νίκη.

Αυτή την ευκαιρία άδραξαν οι άλλοι δύο οδηγοί της Toyota, ο Aγγλος Κρις Μικ και ο Φινλανδός Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, που υπάκουσαν τις οδηγίες του Μάνατζερ της ομάδας Τόμι Μάκινεν για έναν καθαρό αγώνα και κατάφεραν να καταλάβουν τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου, πετυχαίνοντας το επιβλητικό 1-2-3 για την ομάδα της Toyota, ψαλιδίζοντας τη διαφορά από την Hyundai στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους 8 βαθμούς.

Στην 4η και 5η θέση βρέθηκαν οι οδηγοί της Hyundai Νεβίλ  και Σόρντο, με τον Βέλγο να σημειώνει εξαιρετικούς χρόνους και την Κυριακή αλλά και τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage και ίσως κατάφερνε να προβληματίσει τον Τάνακ αν δεν είχε το κλατάρισμα του Σαββάτου.

Στην 6η θέση της τελικής κατάταξης βρέθηκε ο Μίκελσεν πάνω από τον Οζιέ, με τον τελευταίο να δείχνει αρκετά απογοητευμένος καθ`όλη τη διάρκεια του αγώνα με την υποστροφική συμπεριφορά του C3 WRC. Την Κυριακή μάλιστα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την απογοήτευσή του δηλώνοντας ότι «δεν μπορεί να οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο» παρότι άλλαξε πολλές φορές τη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ και ο επικεφαλής της ομάδας της Citroen ζήτησε συγγνώμη από τους οδηγούς του.

Επόμενος αγώνας για το WRC σε τρεις εβδομάδες με το Ράλι Τουρκίας, όπου είναι πολύ πιθανό να κριθεί το φετινό πρωτάθλημα.