7 φωτογραφίες »

Τα 190 χλστ. από το έδαφος δίνουν στο Arona TGI τη δυνατότητα και για αποδράσεις.

1,0 TGI Vs F4 278 κ.εκ.

103.060 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2020)

Η έκδοση TGI του Arona εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος ωστόσο με τις απαραίτητες μετατροπές -πιστόνια με επίστρωση χρωμίου/νικελίου, νέες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής καθώς και μικρότερο turbo για λιγότερη αδράνεια- καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Η απόδοσή του είναι 90 ίπποι με 160 Nm ροπής και η μετάδοση γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Το SYM HD 300 εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 278 κυβικών με απόδοση 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin και η μετάδοση, γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. 

Το CNG καίει λιγότερο και από scooter
Το SEAT Arona διαθέτει τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου, με συνολική χωρητικότητα 14,3 κιλών, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λτ., το οποίο όμως χρησιμοποιείται μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο, χωρίς ο οδηγός να έχει δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ των δύο καυσίμων. Θεωρητικά γεμίζει με 11,9 ευρώ (μόνο για CNG). Από την άλλη το scooter, που έχει ρεζερβουάρ 7,5 λτ. γεμίζει με 14,2 ευρώ (μέση τιμή αμόλυβδης στην Αττική 1,42 ευρώ /λτ.).

Το SEAT Arona έχει μέση κατανάλωση 4,5 κ./100 χλμ., το οποίο σημαίνει πως θα καλύψεις 100 χλμ. με κόστος 3,75 ευρώ. Από την άλλη, η μέση κατανάλωση του scooter είναι 4,0 λτ./100 χλμ. και για να το μεταφράσουμε χρηματικά, αυτό σημαίνει 5,68 ευρώ. Δηλαδή με το Arona έχετε κέρδος 1,93 ευρώ/100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw