Σαφές πλεονέκτημα αποκτά η Fabia στις επιδόσεις με το νέο μοτέρ της γκάμας.

    Κινητήρας: Ίδια απόδοση, καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση

    29.717 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2018)

    Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI αποδίδει 110 άλογα (4.600-5.600 σ.α.λ), όπως και ο 4κύλινδρος 1,2 TSI (5.000 5.500 σ.α.λ.), αλλά περισσότερη ροπή (200 Nm αντί 175). Βέβαια, η τελευταία αποδίδεται σε μικρότερο φάσμα στροφών (2.000-3.500 σ.α.λ αντί 1.400 – 4.000 σ.α.λ), χωρίς ωστόσο αυτό να γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην πράξη. Ο κινητήρας τραβά από χαμηλά και στροφάρει άνετα μέχρι τον κόφτη, αλλά η 3κύλινδρη φύση του γίνεται αντιληπτή από τη σχετική χροιά. Ο 1,2 ΤSI είναι σαφώς πιο ραφιναρισμένος. Πάντως από την πρώτη στιγμή έχεις την αίσθηση πως η χιλιάρα Fabia είναι πιο σβέλτη, κάτι που επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις μας. Κάτι η περισσότερη ροπή, κάτι το λιγότερο συνολικό βάρος, το αποτέλεσμα είναι πως τα 0-100 έρχονται σε 9,0 δλ. (έναντι 9,6 δλ. της 1,2 TSI), ενώ ουσιαστική διαφορά υπάρχει και στις ρεπρίζ (60-100 με 4η/5η σε 7,0/9,2 δλ. έναντι 8,2/10,8 δλ. και 80-120 με 5η/6η σε 9,9/13,1 δλ. έναντι 12,4/16,7 δλ.). Η τελική είναι ίδια στα 196 χλμ./ώρα. 

    Eπιπλέον, η Fabia 1,0 TSI είναι και πιο οικονομική με την μέση κατανάλωση, που προέκυψε από τις τυποποιημένες μετρήσεις μας να είναι στα 6,1 λτ./100 χλμ. έναντι 6,4 λτ./100 χλμ. της 1,2 TSI. Οι μειωμένες εκπομπές CO2 (103 γρ./χλμ.) προσφέρουν και ένα μικρό όφελος της τάξης των 6,82 ευρώ. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    PEIRAIOS LEASING
    OPEL