Μία παράμετρος που πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη, ειδικά με τα ηλεκτρικά που είναι σε πιο «πρώιμο στάδιο αντιμετώπισης», είναι οι after sales υπηρεσίες. Εκεί εντοπίζουμε σημαντική απόσταση ανάμεσα στις δύο μάρκες. Για παράδειγμα, η Tesla έχει αρκετό δρόμο να διανύσει ώστε να ανταγωνίζεται μάρκες με πολλά χρόνια παρουσίας στο χώρο. Αυτή τη στιγμή, το μοναδικό σημείο service για μοντέλα της Tesla στην Ελλάδα βρίσκεται στην Αθήνα (Ρέντη FMS), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη ταχύτητα εξυπηρέτησης και την ίδια την εξυπηρέτηση. Διότι ένας κάτοχος Tesla που μένει στην επαρχία, θα αναγκαστεί να φέρει το Tesla του στην Αθήνα!
Τέτοιου είδους δυσκολίες δεν υπάρχουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων της Hyundai. Το δίκτυο της διασκορπισμένο σε ολόκληρη την ελληνική περιφέρεια και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς που πρέπει να νιώθει ένας ιδιοκτήτης, όπως έχουμε δει στην έρευνα ικανοποίησης κατόχου για τις After Sales υπηρεσίες.
H γνώμη μας
O best-selling χαρακτήρας του Tesla Model 3 είναι στοιχείο που αποτελεί ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί. Η αλήθεια είναι πως σε ένα προσιτό κόστος αγοράς προσφέρει ένα πολύ αξιόλογο πακέτο παροχών το οποίο με το κατάλληλο promotion γίνεται ακόμη πιο θελκτικό. Στην ίδια τιμή, όμως, βρίσκεις και το Hyundai Ioniq. Το πιο safe δίκτυο after sales υπηρεσιών αποτελεί σίγουρα μία παράμετρο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν, ενώ οι πολύ καλοί εσωτερικοί χώροι σίγουρα ενισχύουν τον οικογενειακό χαρακτήρα του.