Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Tesla: Τα πιο συχνά παράπονα που κάνουν οι κάτοχοι

 Σχολιάστε 
32.334 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2024)
After sales εξυπηρέτηση και 2-3 καθημερινής φύσης προβλήματα είναι τα συχνότερα παράπονα των κατόχων Tesla.
2 Φωτογραφίες »

After sales εξυπηρέτηση και 2-3 καθημερινής φύσης προβλήματα είναι τα συχνότερα παράπονα των κατόχων Tesla.

- Αν πάθεις βλάβη στην επαρχία, πρέπει να το φέρεις στην Αθήνα
- Δεν πρέπει να γίνονται όλα από την οθόνη. Χρειάζονται (και) τα κουμπιά
- Τώρα το καλοκαίρι η πανοραμική οροφή «βάζει ζέστη». Μία λύση τα aftermarket σκιάδια

Αν πάθεις βλάβη στην επαρχία, πρέπει να το φέρεις στην Αθήνα

Η Tesla κατάφερε, μέσα σε λίγα χρόνια, να πουλάει χιλιάδες αυτοκίνητα σε όλο τον πλανήτη και να φέρει ένα από τα αυτοκίνητά της, το Model Y στην κορυφή για το 2023, πριν αρχίσει να βλέπει το 2024 της πωλήσεις της να πέφτουν. Η Tesla έχει εχθρούς, έχει όμως και πολλούς φανατικούς φίλους, οι οποίοι δεν διστάζουν να εκφράσουν τα παράπονά τους για τα αυτοκίνητά τους αλλά και για την υποστήριξη που λαμβάνουν από την εταιρεία στα προβλήματα που συναντούν.

Tα Tesla, όπως όλα τα ηλεκτρικά, μπορεί να έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη από τα θερμικά, όμως και αυτά παρουσιάζουν προβλήματα μηχανολογικής φύσεως ή στα ηλεκτρονικά τους. Με το μόνο σημείο service για Tesla στην Ελλάδα να βρίσκεται στην Αθήνα (Ρέντη FMS), αυτό σημαίνει πως, όποιος βρίσκεται εκτός Αθηνών θα πρέπει να στέλνει το αυτοκίνητό του με γερανό στο Ρέντη ή να το πηγαίνει αυτοπροσώπως εκεί, που στην πράξη συνεπάγεται με μεγάλη ταλαιπωρία και προσωπικά έξοδα. Στο κομμάτι της φανοποιίας, εκτός της Αθήνας, υπάρχει η λύση της Θεσσαλονίκης (Βροχίδης-Χατζής Α.Ε), ωστόσο, δεν είναι λίγοι που παρατηρούν μεγάλες καθυστερήσεις για την άφιξη ανταλλακτικών από το κέντρο διαλογής της Tesla στην Ολλανδία. Η after sales υποστήριξη και ενίοτε η αδυναμία επικοινωνίας είναι το 1ο και σημαντικότερο παράπονο των ιδιοκτητών Tesla.

Δεν πρέπει να γίνονται όλα από την οθόνη. Χρειάζονται (και) τα κουμπιά

Τα Tesla φημίζονται για το μίνιμαλ εσωτερικό τους, όμως αυτή η φιλοσοφία δεν έχει μόνο θετικά. Ακόμη και οι πιο απλές λειτουργίες όπως ο κλιματισμός, η ρύθμιση των φώτων ή και το άνοιγμα του ντουλαπιού του συνοδηγού γίνονται αποκλειστικά μέσα από την κεντρική οθόνη. Αυτό ξενίζει κάποιους χρήστες, ενώ άλλοι θα ήθελαν ένα Heads-Up Display, ώστε να μην χρειάζεται να στρίψουν το κεφάλι και να κοιτάξουν την κονσόλα για να μάθουν συγκεκριμένες πληροφορίες. Επίσης, με την ανανέωση του μοντέλου πλέον τα φλας βρίσκονται στο τιμόνι αντί για μοχλό, ενώ οι αλλαγές  ταχυτήτων (P, R, D) γίνονται και αυτές μέσα από την οθόνη, κάτι που μερικούς δεν βολεύει.


Η πανοραμική οροφή έχει μεν κρύσταλλο που σκουραίνει στο φως και απορροφά την ακτινοβολία, οι κάτοχοι όμως συχνά σε after market σκίαστρο για να περιορίσουν την ζέση στην καμπίνα.
2 Φωτογραφίες »

Η πανοραμική οροφή έχει μεν κρύσταλλο που σκουραίνει στο φως και απορροφά την ακτινοβολία, οι κάτοχοι όμως συχνά σε after market σκίαστρο για να περιορίσουν την ζέση στην καμπίνα.

Τώρα το καλοκαίρι η πανοραμική οροφή «βάζει ζέστη». Μία λύση τα aftermarket σκιάδια

Η πανοραμική οροφή έρχεται στάνταρ σε όλα τα μοντέλα της Tesla και τα ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όμως το καλοκαίρι τα πράγματα αλλάζουν και κάποιοι ίσως θα προτιμούσαν να... μην την έχουν. Ο λόγος είναι ότι, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, σε χώρες σαν την δική μας, οι ακτίνες του ήλιου εισέρχονται από την οροφή στο εσωτερικό, θερμαίνοντας την καμπίνα, κάτι που έχει συνέχεια στο να ζορίζεται περισσότερο το σύστημα κλιματισμού και να ανεβαίνει η κατανάλωση ενέργειας. Μερικοί ιδιοκτήτες ψάχνονται να βάλουν μεμβράνη στην οροφή, οι περισσότεροι όμως καταλήγουν να βάλουν σκιάδια για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.

NISSAN INTERSTAR
elk test