Βλέπετε το ηλεκτρικό Citroen e-C3.

Βλέπετε το ηλεκτρικό Citroen e-C3.

Stellantis και CATL ετοιμάζουν νέο εργοστάσιο μπαταριών στην Ευρώπη!

2.317 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2023)

- Έχουν ξεκινήσει τις επαφές.
- Σκοπός να ιδρύσουν νέα εταιρεία με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50.
- Δεν έχει βρεθεί ακόμα το μέρος.
- «Το εργοστάσιο θα συμβάλει στο χαμηλό κόστος αγοράς των ηλεκτρικών».

Έχουν ξεκινήσει τις επαφές

Σε επαφές για την κατασκευή νέου εργοστασίου στην Ευρώπη όπου θα παράγει μπαταρίες LFP για προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βρίσκονται η Stellantis και η CATL. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν ΜοU (Memorandum of Understanding) με σκοπό τη δημιουργία κοινοπραξίας, στην οποία θα ανήκει το εργοστάσιο. Δεν έχει βρεθεί ακόμα το μέρος.

Σκοπός να ιδρύσουν νέα εταιρεία με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50

Οι δύο εταιρείες εξετάζουν πολύ «ζεστά» το ενδεχόμενο δημιουργίας μία νέας εταιρείας με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50, μέσω της οποίας θα ξεκινούσαν μαζική παραγωγή μπαταριών λιθίου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των μαρκών του Ομίλου. Στόχος είναι η ενίσχυση της αλυσίδας εφοδιασμού μπαταριών, αφού αμφότερες αναμένουν αύξηση στη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.

Δεν έχει βρεθεί ακόμα το μέρος

Η Stellantis θα λανσάρει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του Citroen e-C3 που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αλλά και του νέου Fiat Panda που αναμένεται. Έτσι η ανάγκη για μπαταρίες θα αυξηθεί και ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο θα βοηθούσε σημαντικά. Σε κάθε περίπτωση οι επαφές είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει γνωστό το μέρος που θεωρείται ως φαβορί για να φιλοξενήσει το νέο εργοστάσιο που φαίνεται να είναι στον ορίζοντα.  

«Το εργοστάσιο θα συμβάλει στο χαμηλό κόστος αγοράς των ηλεκτρικών»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, χαρακτήρισε τη συμφωνία «άλλο ένα συστατικό της μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την προστασία της ελευθερίας της κινητικότητας για την ευρωπαϊκή μεσαία τάξη». Έτσι άφησε να εννοηθεί πως η τοπική παραγωγή μπαταριών LFP θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο στη μείωση του κόστους απόκτησης των ηλεκτρικών μοντέλων των μαρκών της Stellantis.

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER