Το best value for money, είναι αναμφίβολα και περισσότερο από ποτέ, το βασικό ζητούμενο για τον υποψήφιο αγοραστή. Η επιλογή των τριών εκπροσώπων, διαφορετικών κατηγοριών, για όλα τις απαιτήσεις και τα γούστα, δεν είναι τυχαία. Το Honda Jazz είναι το μοναδικό υβριδικό σούπερ μίνι, με τις ανέσεις ενός σύγχρονου πολυμορφικού, το Ford Focus με τον 1.000άρη κινητήρα EcoBoost, θέτει άλλα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων και το Toyota Aygo, βρίσκεται στην απόλυτη ωρίμανσή του, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη του, από το κόστος των τελών κυκλοφορίας.
Για την κίνηση του Jazz Hybrid, φροντίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης IMA (Integrated Motor Assist).
Το κέρδος από τη χρήση του πρακτικού πολυμορφικού, που προκύπτει από τη μειωμένη κατανάλωσή του (4,5 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Honda), αλλά και από τα χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (94 ευρώ), γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, από την ελεύθερη διέλευσή του, στον Πράσινο Δακτύλιο, γεγονός που ενισχύει τα οφέλη από την καθημερινή του χρήση.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) του Honda Jazz Hybrid, περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, έναν compact ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT (Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ είναι 88 ίπποι και ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει την ισχύ αυτή, όπως και τη ροπή, βοηθώντας στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, 104 γρ./χλμ (μέγιστη συνδυαστική ισχύς: 98 PS).
Μέσω της τεχνολογίας VCM (Variable Cylinder Management), σφραγίζονται οι θάλαμοι των κυλίνδρων και το αυτοκίνητο παίρνει ισχύ μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, κάτι που συμβαίνει κατά την επιβράδυνση αλλά και όταν απαιτείται μόνο λίγη ροπή, π.χ. σε ένα ταξίδι με χαμηλές ταχύτητες. Έτσι και για μικρό χρονικό διάστημα, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια (σε ταχύτητες έως 70 χλμ./ώρα). Η υβριδική έκδοση του Jazz αποτελεί παράλληλα και τη μοναδική στη γκάμα του μικρού Honda που φέρει αυτόματο κιβώτιο (CVT – Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).
Ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος: 6 αερόσακοι, VSA (σύστημα ευστάθειας), αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και ηχοσύστημα, ενώ στα σημαντικά πλεονεκτήματα -τη δεδομένη χρονική στιγμή- είναι και οι τρέχουσες προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda, για το service του αυτοκινήτου.
Τιμή: από 17.400 ευρώ
To ΙΜΑ περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, έναν compact ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT (Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).
Τo Ford Focus έχει σπορτίφ προφίλ που αναδεικνύεται από τις σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης, και το ακριβές και επικοινωνιακό τιμόνι.
Με 3 κυλίνδρους, 999 μόλις κ.εκ. και περισσή τεχνολογία, το νέο μοτέρ της σειράς ΕcoBoost της Ford έρχεται για να καταδείξει τα πλεονεκτήματα του σύγχρονου downsizing, ανεβάζοντας, από την άλλη, τις μετοχές του best seller της φίρμας. Ενσωματώνει 3 κυλίνδρους τοποθετημένους στη σειρά, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Από πλευράς ισχύος, το νέο αυτό μοτέρ, με 100 και 125 ίππους, συνδυάζεται με 5άρι και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,8 λτ./100χλμ.
Ο διακριτικός δυναμισμός που διέπει το αμάξωμα του μικρομεσαίου Ford, με κυρίαρχες τις λείες επιφάνειες και τις ομαλές καμπύλες. Φυσικά, σήμα κατατεθέν της παρουσίας του μοντέλου συνεχίζουν να αποτελούν τα έντονα πίσω φωτιστικά, που προσφέρουν το κάτι το διαφορετικό στην εμφάνιση του Focus, προσδίδοντας κύρος και συνδυάζοντας, παράλληλα, την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ford.
Τιμή: από 16.061 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης, για 1.0 ΕcoBoost με τους 100 ίππους
Για να καταλάβει κανείς το πόσο compact είναι το νέο μοτέρ, αρκεί να ρίξει μια ματιά στο χώρο που καταλαμβάνει μέσα στο διαμέρισμα του κινητήρα.
Το Toyota Aygo είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα και απέκτησε μια ακόμη πιο νεανική αισθητική.
Το Toyota Aygo είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα και απέκτησε μια ακόμη πιο νεανική αισθητική. Ανάμεσα βέβαια στα πλεονεκτήματά του, συγκαταλέγεται ο ιδιαίτερα οικονομικός 3κύλινδρος 1,0 λίτρου τεχνολογίας VVT-i βενζινοκινητήρας των 68 ίππων, ο οποίος εκπέμπει πλέον 99 γρ./χλμ.
Ο ιδιαίτερα οικονομικός 3κύλινδρος 1,0 λίτρου τεχνολογίας VVT-i βενζινοκινητήρας των 68 ίππων, ο οποίος εκπέμπει πλέον 99 γρ./χλμ.
Έτσι, ο υποψήφιος αγοραστής του ιαπωνικού μίνι επωφελείται και από την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Και επιπλέον αυτών, το μοτέρ αυτό κινεί σβέλτα το Aygo και είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, ωστόσο εμφανίζει μια μικρή τραχύτητα. Στο δρόμο, το Αygo αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες σε ευθείες και στροφές χωρίς να κουράζει ιδιαίτερα.
Ακόμη, όσον αφορά στην ποιότητα φινιρίσματος και υλικών, το εσωτερικό βρίσκεται περίπου στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στον τομέα των χώρων, το Aygo προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα για τους επιβάτες, όχι όμως και για τις αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ: 139 λίτρα).