
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508
Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508
4.343 Επισκέψεις στο άρθρο
(6/12/2022)
Δύο εντυπωσιακά σε σχεδίαση μεσαία που θέλουν να κοντράρουν και τον γερμανικό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Προς το παρόν, τα αντιπαραβάλλουμε μεταξύ τους. Συγκρίνουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Honda Civic e:HEV των 184 ίππων με το πετρελαιοκίνητο Peugeot 508 με τα 130 άλογα. Ποιο κερδίζει στις μετρήσεις μας και ποιο έχει καλύτερη σχέση τιμής-παροχών;
Ιάπωνας με υβριδικό vs Γάλλος με diesel
Βρίσκονται στην ίδια κατηγορία, έχουν αμφότερα ξεχωριστό design, απευθύνονται σε όσους θέλουν να πάνε κόντρα στον γερμανικό ανταγωνισμό. Τα Honda Civic και Peugeot 508 είναι δύο ενδιαφέρουσες επιλογές στο segment των μεσαίων sedan, οι οποίες διαφέρουν στο 100% ως προς το μηχανικό σύνολό τους. Το ολοκαίνουργιο Honda Civic e:HEV έρχεται αποκλειστικά υβριδικό στην 11η του γενιά (από 41.500 ευρώ), την ώρα που το πιο «έμπειρο» Peugeot 508 μένει πιστό στο diesel του Ομίλου Stellantis με τον κλασικό 1.500άρη BlueHDi (από 48.200 ευρώ). Ποιο τα πάει καλύτερα στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και ποιο έχει καλύτερο value for money;
Σχεδίαση: Δυναμικό και σπορτίφ το Civic, σικάτη μπερλίνα το 508
Από την εμφάνιση και μόνο, καταλαβαίνει κανείς πως Honda Civic και Peugeot 508 ακολουθούν αντίθετη φιλοσοφία. Πιστό στις καταβολές των προηγούμενων γενεών του, το Civic e:HEV παραμένει δυναμικό (π.χ. χαμηλή γραμμή του καπό), αυτό ωστόσο επιτυγχάνεται με σαφώς πιο «συγκρατημένο» πάντως τρόπο. Πιο εκλεπτυσμένη λογική υιοθετεί το 508, το οποίο είναι και μακρύτερο κατά 20 εκατοστά. Μας αρέσει αρκετά η πίσω κλίση του παρμπρίζ με την κεκλιμένη πίσω οροφή που δίνουν αμέσως πιο κουπέ στιλ. Επιγραμματικά, στα δικά μας μάτια και κοιτώντας τα κυρίως από το πλάι, το γαλλικό μοντέλο μας έδωσε περισσότερο της αίσθηση της λιμουζίνας.
Εσωτερικό: Πιο hi-tech και premium η καμπίνα του 508
Η ποιότητα στην διακόσμηση της καμπίνας είναι κοινό χαρακτηριστικό των μοντέλων της Peugeot και η μπερλίνα του 508 δεν αποτελεί εξαίρεση. Βλέπουμε τον premium προσανατολισμό των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, ο οποίος και ενισχύεται από το δέρμα σε φινίρισμα ανθρακονήματος στο ταμπλό και στις πόρτες. Ποιοτικά και στιβαρά υλικά συναντάμε στο εσωτερικό και του Civic e:HEV, μόνο που είναι στην πλειονότητά τους είναι σκληρής φύσεως, με εξαίρεση την φλοίδα μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Προβάδισμα στο Peugeot 508 δίνουμε και στις ψηφιακές του προδιαγραφές. Όμορφος και ευανάγνωστος ο στάνταρ digital πίνακας των 7 ιντσών του Civic, σχετικά εύκολη στο χειρισμό της η οθόνη των 9 ιντσών, όμως το ψηφιακό «οπλοστάσιο» του γαλλικού μεσαίου υπερέχει. Μιλάμε για το φουτουριστικό i-cockpit όπου δεσπόζει η 10άρα οθόνη αφής και ο 12,3 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι.
Προβάδισμα στο Peugeot 508 δίνουμε και στις ψηφιακές του προδιαγραφές. Όμορφος και ευανάγνωστος ο στάνταρ digital πίνακας των 7 ιντσών του Civic, σχετικά εύκολη στο χειρισμό της η οθόνη των 9 ιντσών, όμως το ψηφιακό «οπλοστάσιο» του γαλλικού μεσαίου υπερέχει. Μιλάμε για το φουτουριστικό i-cockpit όπου δεσπόζει η 10άρα οθόνη αφής και ο 12,3 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | HONDA CIVIC | PEUGEOT 508 |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi 130 EAT8 130ps |
Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ Βενζίνη AUTO | ΜΕΣΑΙΑ Diesel AUTO |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | 2019 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | Diesel |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1993 | 1499 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
184 | 130 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
186 | 300 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | AUTO |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | 8 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
4 | 7,9 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
6,2 | 4,2 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
5,7 | 7,2 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
645 | 1310 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
16,5 | 16,2 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
6,5 | 2,1 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,41 | 1,34 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΕργοστασιακή Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
410 | 487 |
Οδική συμπεριφορά | 81/100 | 81/100 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,9 | 10,6 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
5,4 | 7,9 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 208 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 36,9 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
5 | 5 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 80/100 | 82/100 |
Ακριβής ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίναςΑυτόματος Κλιματισμός
|
2-zone | 2-zone |
Πόσες ίντσες είναι η οθόνη στο ταμπλόInfotainment - Οθόνη (ίντσες)
|
9" | 10" |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »