Το τετρακίνητο Suzuki Vitara νιώθει το χώμα... δεύτερη φύση του.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το τετρακίνητο Suzuki Vitara νιώθει το χώμα... δεύτερη φύση του.

Test: Suzuki Vitara

(4/5/2017)

Δοκιμάζουμε το Vitara στην αυτόματη του έκδοση, που με κινητήρα 1,6 με 120 άλογα και 4 επιλογές κίνησης, πάει παντού. Δείτε τώρα τεχνικά χαρακτηριστικά, πως πάει σε δρόμο και χώμα και πόσο κάνει.

What is new
- Κινητήρας diesel 1,6 λτ. με 120 ίππους
- Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Καίει 7,2 λτ./100 χλμ.
- Από 24.950 ευρώ (+2.000 αυτόματο)

Δεν φοβάται τις εκτός δρόμου διαδρομές το Vitara. Νιώθει άνετα.

Δεν φοβάται τις εκτός δρόμου διαδρομές το Vitara. Νιώθει άνετα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο Crossover χαρακτήρας του Vitara στην τελευταία του γενιά είναι προφανής σε κάθε σημείο αρχής εξ αρχής από το γεγονός ότι βασίζεται εν πολλοίς στο Suzuki SX4 S-CROSS. Στην τετρακίνητη έκδοσή του ωστόσο προβάλλει ένα πιο διευρυμένο οδηγικό προφίλ το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Eμφανισιακά, το μικρό crossover προβάλλει δυναμικό προφίλ με σύγχρονη σχεδίαση και νεανικό χαρακτήρα, που εντείνεται από τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει η γκάμα του.
 
Από 24.950 ευρώ
Το αυτόματο σειριακό κιβώτιο της Suzuki εφοδιάζει το Vitara αποκλειστικά στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις GL+ και GLΧ με επιπλέον κόστος 2.000 ευρώ. Έτσι η τιμή του καθορίζεται στα 24.950 ευρώ και στα 26.950 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο, με τον εξοπλισμό να είναι πλούσιος. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FALKEN VS PIRELLI
ΜΟΤΟ