Αυτά είναι τα οικολογικά τακάκια της Ferodo με την επαναστατική σύνθεση Eco-Friction η οποία αντικαθιστά τον χαλκό.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτά είναι τα οικολογικά τακάκια της Ferodo με την επαναστατική σύνθεση Eco-Friction η οποία αντικαθιστά τον χαλκό.

Σώας τας φρένας

6.859 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2015)

Η Ferodo σε μία προσπάθειά της να προλάβει τη νομοθεσία αλλά και να είναι πιστή στις επιταγές των καιρών που θέλουν υλικά λιγότερο επιβλαβή προς το περιβάλλον παρουσίασε τα νέα τακάκια Eco-Friction.

Από την εποχή του χαλκού περάσαμε πλέον στην... αποχή του χαλκού και η Ferodo θέλει να είναι από τις εταιρείες που πρωτοστατούν σε αυτήτην εποχή. Έτσι ετοίμασε τα δικά της τακάκια με μειωμένη έως και μηδενική περιεκτικότητα σε χαλκό, έχοντας ετοιμάσει μία νέα ειδική σύνθεση, η οποία τον αντικαθιστά. 
Η ανάπτυξη κάθε αναλώσιμου υλικού και όχι μόνο, που χρησιμοποιείται σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι μια μακρά διαδικασία η ολοκλήρωση της οποίας απαιτεί έως και δύο χρόνια έρευνας, εξέλιξης και πιστοποίησης.Φυσικά οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση δεν θα μπορούσαν να μην επηρεάσουν και τα φρένα και επομένως τα υλικά τριβής που χρησιμοποιούνται στα τακάκια. Για αυτό το λόγο και εμείς βρεθήκαμε στην πίστα ASC του Vairano στην Ιταλία, προκειμένου να πάρουμε μία γεύση από τα τακάκια Eco-Friction της Ferodo. Πρόκειται για μία νέα, λιγότερο επιβλαβής για το περιβάλλον, γενιά τακακιών τα οποία υπόσχονται εφάμιλλες και καλύτερες επιδόσεις σε απόδοση, άνεση και αντοχή και φυσικά ασφάλεια, από τα συμβατικά τακάκια. Επίσης εξασφαλίζουν ήσυχη λειτουργία, χαρακτηριστικό σημαντικό σε υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ δεν βγάζουν τη χαρακτηριστική μαύρη σκόνη η οποία κάθεται σε ζάντες και τάσια.Τα Ferodo Eco-Friction είναι τακάκια που χρησιμοποιούνται ήδη από την Mercedes στη C-Class και είναι χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας χαλκού. Φυσικά προσφέρονται και στην after market αγορά, για όποιον επιθυμεί να έχει τα τακάκια αυτά στο αυτοκίνητό του. Σύμφωνα με την Federal-Mogul μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους ένα εκατομμύριο οχήματα σε όλο τον κόσμο θα είναι εργοστασιακά εφοδιασμένα με τα τακάκια Ferodo Eco-Friction.Η… αποχή του χαλκούΒασικό συστατικό του μείγματος υλικών τριβής των τακακιών, ο χαλκός χάνει διαρκώς έδαφος και η χρήση του πρέπει να περιοριστεί και να εκμηδενιστεί στα τακάκια στο εγγύς μέλλον. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η νομοθεσία που υποχρεώνει τους κατασκευαστές να εγκαταλείψουν το χαλκό στις προδιαγραφές των υλικών τριβής, θα εφαρμοστεί το 2025. Η Federal-Mogul, αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια στη διαμόρφωση και την παραγωγή των υλικών τριβής, φροντίζει προληπτικά για τις μελλοντικές ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς. Χρειάστηκε συνολικά πέντε χρόνια μελέτης και δοκιμών σε υλικά που θα μπορούσαν να το αντικαταστήσουν, μέχρι η Ferodo να κατασταλάξει στο σημερινό αμάγαλμα 30 διαφορετικών υλικών, για να αντικαταστήσει το χαλκό. Η σειρά Ferodo Eco-Friction χρησιμοποιεί σήμερα μια σειρά από μεταλλικά σουλφίδια, μεταλλικά άλατα, λειαντικά, ίνες, κεραμικά σωματίδια και είδη γραφίτη προκειμένου να επιτύχει τα ίδια χαρακτηριστικά φθοράς και τριβής των τακακιών που περιέχουν χαλκό.Στην πράξηΓια να διαπιστώσουμε το κατά πόσο τα νέα τακάκια της Ferodo εγγυώνται το ίδιο αποτέλεσμα, βρεθήκαμε στην Ιταλία όπου και οδηγήσαμε Fiat 500 1,2 λτ. Εφοδιασμένα με τα συγκεκριμένα τακάκια. στα οποία είχε ήδη γίνει το προδιαγραφόμενο στρώσιμο, το οποίο συνίσταται σε μια σειρά από πάνω από 200 φρεναρίσματα με μειωμένη πίεση στο πεντάλ του φρένου, αποφεύγοντας απότομα και βίαια φρεναρίσματα. Τα αυτοκίνητα εξοπλισμένα με μια σειρά από ανιχνευτές GPS μετρούσαν την ταχύτητα του οχήματος και την απόσταση φρεναρίσματος (σε μέτρα) στην ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα. Κάθε δοκιμή έγινε από τρεις φορές με Ferodo και με το νέο υλικό Ferodo Eco-Friction. Το 500ράκι με τα νέα τακάκια είχε μέση απόσταση ακινητοποίησης 42,93 μ. ενώ με τα συμβατικά τακάκια 44,80 μ. Διαφορά σημαντική, αν αναλογιστεί κανείς την οικολογική σύνθεση του μείγματος (χωρίς χαλκό). Αξίζει να σημειώσουμε πως τα τακάκια την ημέρα της δοκιμασίας έφτασαν έως και τους 250 βαθμούς κελσίου.
Η Ferodo με τα συγκεκριμένα τακάκια μας απέδειξε στην πράξη με τον πλέον πειστικό τρόπο πως το μέλλον του φρεναρίσματος μπορεί να είναι οικολογικό και ακόμη πιο αποτελεσματικό!

Οι δοκιμές στην πίστα του Vairano έγιναν με Fiat 500.

Οι δοκιμές στην πίστα του Vairano έγιναν με Fiat 500.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center