Συγκριτική δοκιμή θερινών ελαστικών επιδόσεων: Kumho Ecsta HS51 Vs Nexen N`blue HD Plus

Συγκριτική δοκιμή θερινών ελαστικών επιδόσεων: Kumho Ecsta HS51 Vs Nexen N`blue HD Plus

Kumho & Nexen λένε ότι είναι επιδόσεων, αλλά στο στεγνό προβληματίζουν

14.372 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2023)

- Κανονικά, τα ελαστικά επιδόσεων πρέπει να έχουν καλές επιδόσεις
- Kumho & Nexen είναι τα 2 χειρότερα συνολικά στο στεγνό οδόστρωμα (φρένα & κράτημα)
- Για να αποφύγεις εμπόδιο πρέπει να πηγαίνεις 5 χλμ. πιο αργά
- Έχουν τεχνολογία σχεδόν μία 10ετία πίσω, από 2014 το Nexen, από 2015 το Kumho

Κανονικά, τα ελαστικά επιδόσεων πρέπει να έχουν καλές επιδόσεις

Αφορμή για το άρθρο αυτό, είναι ότι μετά την έλευση των νέων μοντέλων της Pirelli, Bridgestone, Continental, τα Kumho Ecsta HS51 και Nexen N Blue HD Plus , μείνανε στις τελευταίες θέσεις των μετρήσεων μας. Είναι δυο λάστιχα που έχουν κατασκευαστεί το 2015 και το 2014 αντίστοιχα. Έχουμε επικοινωνήσει και με τις 2 μάρκες και έχουμε  ζητήσει για δοκιμή τα νέα μοντέλα των δυο αυτών μαρκών, μόλις έρθουν στην Ελλάδα.

Τα performance (ή Ultra-High Performance/UHP) ελαστικά είναι η «συμβατική» επιλογή για όσους αναζητούν καλές επιδόσεις σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο. Θεωρητικά, η σχεδίαση πέλματος που διαθέτουν ενισχύει το κράτημα και το φρενάρισμά τους στο στεγνό οδόστρωμα.

Kumho & Nexen είναι τα 2 χειρότερα συνολικά στο στεγνό οδόστρωμα (φρένα & κράτημα)

Στις δοκιμές ελαστικών του AutoΤρίτη Test Center έχουμε μετρήσει δύο μοντέλα επιδόσεων, διάστασης 215/55 R17. Ο λόγος για τα Kumho Ecsta HS51 και Nexen N Blue HD Plus. Εστιάζοντας στην οδική τους συμπεριφορά στο στεγνό, εκεί που θα έπρεπε βάσει προδιαγραφών να ξεχωρίζουν, και τα δύο ελαστικά προβληματίζουν. Για την ακρίβεια, είναι τα δύο χειρότερα συνολικά σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test) στο στεγνό.

Για να αποφύγεις εμπόδιο πρέπει να πηγαίνεις 5 χλμ. πιο αργά

Το Elk Test είναι η σημαντικότερη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας. Εκεί αξιολογείται το στήσιμο του αυτοκινήτου και το κατά πόσο είναι ικανό να μείνει εντός πορείας, στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης. Τα ελαστικά «παίζουν» σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ή όχι του Elk Test. Και με τα ελαστικά των Kumho και Nexen το τελικό αποτέλεσμα ήταν αρκετά κάτω από τη βάση. Αμφότερα είχαν πετυχημένο πέρασμα λίγο πάνω από τα 76 χλμ./ώρα, όταν το κορυφαίο ελαστικό στο Elk Test στο στεγνό είχε πέρασμα στα 81 χλμ./ώρα. Που σημαίνει ότι για να αποφύγουν εμπόδιο, μένοντας εντός πορείας, πρέπει να πάνε 5 χλμ. πιο αργά σε σχέση με καλύτερο λάστιχο.

Έχουν τεχνολογία σχεδόν μία 10ετία πίσω, από το 2014 το Nexen, από το 2015 το Kumho

Ελαστικά που συγκρινόμενα με προηγούμενα μοντέλα άλλων μαρκών, ήταν ανταγωνιστικά (π.χ. τόσο το  Nexen N Blue HD Plus όσο και το  Kumho Ecsta HS51 συγκρινόμενα με το EcoContact 6 της Continental ή το προηγούμενο P7 της Pirelli είχαν παρόμοιες επιδόσεις σε στεγνό φρενάρισμα) μετά την έλευση των νέων μοντέλων της Pirelli, Bridgestone, Continental έμειναν στις τελευταίες θέσεις.

Στο Mega Test 17 θερινών ελαστικών αποδείχθηκε ότι τα καινούργιας τεχνολογίας μοντέλα είναι πιο αποτελεσματικά σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Τα Kumho και Nexen έχουν τεχνολογία σχεδόν μίας 10ετίας πίσω, το Ecsta HS51 από το 2014 και το N Blue HD Plus από το 2015.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα - μετρήσεις των 2 ελαστικών

Μάρκα/Μοντέλο Kumho Ecsta HS51 Nexen N Blue HD Plus
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17 215/55 R17
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
   
 
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
B A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
71 69
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
94V 94V
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2680 2680
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240 240
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2015 2014
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις - Βαθμολογία (%) AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
27,1 Μέτρα    27,6 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
76,3 Χλμ/ώρα 76,1 Χλμ/ώρα
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
54% 51%

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Πώς φρενάρουν & τι κράτημα έχουν στο στεγνό Kumho & Nexen;
TI LINGLONG AGORAZO
skoda