ESP: Το σύστημα που σε «κρατάει» όταν πας να βγεις από το δρόμο
2 Φωτογραφίες »

ESP: Το σύστημα που σε «κρατάει» όταν πας να βγεις από το δρόμο

250.811 Επισκέψεις στο άρθρο

- Φρενάρει ξεχωριστά τους τροχούς & τον κινητήρα
- Επεμβαίνει μόλις δει ότι κάποιος τροχός χάνει πρόσφυση
- Έχει γλιτώσει πάνω από 200.000 τροχαία
- Θεωρείται το 2ο  σημαντικότερο σύστημα μετά τη ζώνη ασφαλείας

Πως τα 2κίνητα έγιναν «καλύτερα» από 4κίνητα!

Η αλματώδης πορεία της τεχνολογίας, μας οδηγεί με γοργούς ρυθμούς στην αυτόνομη οδήγηση. Όμως εδώ και αρκετά χρόνια έχουν εφευρεθεί ηλεκτρονικά συστήματα που λειτουργούν αυτόνομα, με το όχημα να παίρνει ουσιαστικά την κατάσταση στα «χέρια» του προστατεύοντας τους επιβάτες. Μάλλον έχετε ήδη καταλάβει ότι σε αυτό το κείμενο θα ασχοληθούμε με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, ή ESP (Electronic Stability Program), ή DSC (Dynamic Stability Control) όπως συχνά αναφέρεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τι είναι, όμως, το ESP και πώς λειτουργεί; Γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτεί να συμπεριλαμβάνεται στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού κάθε αυτοκινήτου παραγωγής; Ας γνωρίσουμε το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας!
Σελίδα 2Ο ρόλος του ESP: Ζητείται πρόσφυση!
Σελίδα 3Λίγη ιστορία: 20 χρόνια από την «υπόθεση Mercedes» και την «υπόκλιση» στο ESP
Σελίδα 4Από τι αποτελείται και πώς λειτουργεί;
Σελίδα 5Info
Σελίδα 6Ξέρετε ότι
Toyota
test center