Το πρόβλημα ανατροπής της Mercedes-Benz A-Class πρώτης γενιάς διορθώθηκε με την προσθήκη του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας στον βασικό εξοπλισμό, τη σκλήρυνση της ανάρτησης και τη μείωση του προφ

Το πρόβλημα ανατροπής της Mercedes-Benz A-Class πρώτης γενιάς διορθώθηκε με την προσθήκη του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας στον βασικό εξοπλισμό, τη σκλήρυνση της ανάρτησης και τη μείωση του προφίλ των ελαστικών.

Λίγη ιστορία: 20 χρόνια από την «υπόθεση Mercedes» και την «υπόκλιση» στο ESP

250.816 Επισκέψεις στο άρθρο

Πριν αναλύσουμε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας μία «πικρή» ιστορία της Mercedes-Benz. Πίσω στο 1997, λοιπόν, όπου η πρώτη γενιά της Mercedes-Benz A-Class δοκιμαζόταν από δημοσιογράφους του ειδικού τύπου και διαπιστώθηκε ότι αποτυγχάνει στο τεστ αποφυγής εμποδίου (moose test). Το γερμανικό μοντέλο, λόγω του υψηλού κέντρου βάρους, είχε την τάση να ανατρέπεται έπειτα από βίαιες αλλαγές κατεύθυνσης με μεγάλη ταχύτητα. Αυτό το δυσάρεστο γεγονός ήταν η αιτία της ανάκλησης σχεδόν 17.000 μοντέλων. Τελικά, το πρόβλημα λύθηκε με την προσθήκη του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας στον βασικό εξοπλισμό, τη σκλήρυνση της ανάρτησης και τη μείωση του προφίλ των ελαστικών. Η συγκεκριμένη ιστορία μπορεί να «πλήγωσε» προσωρινά τη φήμη της Mercedes-Benz, αλλά οδήγησε στην αναγνώριση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων ευστάθειας από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα από το 2014 να είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση τους στον βασικό εξοπλισμό κάθε αυτοκινήτου που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σελίδα 1ESP: Το σύστημα που σε «κρατάει» όταν πας να βγεις από το δρόμο
Σελίδα 2Ο ρόλος του ESP: Ζητείται πρόσφυση!
Σελίδα 3Λίγη ιστορία: 20 χρόνια από την «υπόθεση Mercedes» και την «υπόκλιση» στο ESP
Σελίδα 4Από τι αποτελείται και πώς λειτουργεί;
Σελίδα 5Info
Σελίδα 6Ξέρετε ότι
Toyota
moto