Στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει δυνατότητα μερικής ή ολικής απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περιπτώσεις οδήγησης με αλυσίδες στο χιόνι, ρυμού

Στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει δυνατότητα μερικής ή ολικής απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περιπτώσεις οδήγησης με αλυσίδες στο χιόνι, ρυμούλκησης, ή αγωνιστικής οδήγησης.

Ξέρετε ότι

250.827 Επισκέψεις στο άρθρο

  1. Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας πρωτοεμφανίστηκε το 1995 στην τρίτη γενιά της Mercedes-Benz S-Class.
  2. Το ESP χρησιμοποιεί πολλούς από τους αισθητήρες του ABS, αλλά τα αποτελέσματα αξιολογούνται από ξεχωριστή μονάδα ελέγχου.
  3. Στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει δυνατότητα μερικής ή ολικής απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περιπτώσεις οδήγησης με αλυσίδες στο χιόνι, ρυμούλκησης, ή αγωνιστικής οδήγησης.
  4. Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία ονομάζει με το δικό της τρόπο το σύστημα ευστάθειας, όπως για παράδειγμα ESP, DSC και VDC. Επίσης, άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν το δικό τους σύστημα και άλλες το προμηθεύονται από εταιρείες όπως η Bosch.

Σελίδα 1ESP: Το σύστημα που σε «κρατάει» όταν πας να βγεις από το δρόμο
Σελίδα 2Ο ρόλος του ESP: Ζητείται πρόσφυση!
Σελίδα 3Λίγη ιστορία: 20 χρόνια από την «υπόθεση Mercedes» και την «υπόκλιση» στο ESP
Σελίδα 4Από τι αποτελείται και πώς λειτουργεί;
Σελίδα 5Info
Σελίδα 6Ξέρετε ότι
Toyota
moto