• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τρία πράγματα που πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν...

    Ξέρετε ότι

    Διαβάστηκε από 87888 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/8/2019
     

    - Στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης που να είναι «μαλακό» στις μανούβρες της πόλη, αλλά να παραμένει «σφικτό» σε μεγάλες ταχύτητες, οι μηχανικοί επινόησαν τα συστήματα μεταβλητής υποβοήθησης. Έτσι πέτυχαν τη χρυσή τομή ανάμεσα στην εντός πόλης ευκολία και την αίσθηση στιβαρότητας σε μεγάλες ταχύτητες.
    - Πρώτη η Honda, με το σύστημα «VGS», κατάφερε να δημιουργήσει σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής σχέσης μετάδοσης προκειμένου να μην αλλάζει βίαια η διεύθυνση του οχήματος στις μικρές κινήσεις, αλλά ταυτόχρονα να μειωθούν οι στροφές του τιμονιού από τη μία άκρη στην άλλη.
    - Σε αντίθεση με την υδραυλική, στην ηλεκτρική υποβοήθηση όταν δεν στρίβουμε το τιμόνι, το ηλεκτρικό μοτέρ δεν λειτουργεί συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ