• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί τα ηλεκτρικά συστήματα υποβοήθησης να υστερούν σε πληροφόρηση, αλλά η πρόοδος είναι τεράστια τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη τεχνολογία να υιοθετείται ακόμα και από οδηγοκεντρικά μοντέλα.

    Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις!

    Διαβάστηκε από 88442 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/8/2019
     

    Σήμερα, η τεχνολογία της ηλεκτρικής υποβοήθησης κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος «στέλνοντας» την υδραυλική διάταξη σιγά-σιγά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Τα οφέλη είναι αρκετά γι` αυτό και επιλέγεται από τους κατασκευαστές. Αρχικά, μειώνεται το βάρος του οχήματος, μιας και είναι μια λύση που δεν απαιτεί εξαρτήματα όπως το υδραυλικό κύκλωμα και η αντλία. Επίσης δεν έχει χωροταξικές απαιτήσεις λόγω του ότι αποτελείται ουσιαστικά μόνο από έναν αισθητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα. Το σημαντικότερο όφελος, όμως, είναι ότι δεν «κόβει» ισχύ από τον κινητήρα, αφού η υποβοήθηση δεν συνδέεται με ιμάντα στον στροφαλοφόρο άξονα, όπως συμβαίνει στην υδραυλική. Κάτι τέτοιο έχει άμεσο αποτέλεσμα στην αύξηση της απόδοσης, στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Το μεγαλύτερο αρνητικό που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε για την ηλεκτρική υποβοήθηση έχει να κάνει με την αίσθηση του τιμονιού και την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από αυτό, αφού δεν είναι τόσο άμεση και «γραμμική» η ανταπόκριση όπως στα υδραυλικά κυκλώματα. Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμα και σήμερα αρκετοί μηχανικοί κορυφαίων supercars, όπως το Ford GT, χρησιμοποιούν την υδραυλική υποβοήθηση για να προκύψει ένα καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

    Nέο Toyota Wildlander

    Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

    Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

    Η κίνηση στους δρόμους

    «Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

    Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

    Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

    Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

    Βγάζει καπνούς από το καπό;

    Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

    Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

    Πως τα πλυντήρια προστατεύουν το περιβάλλον

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

    SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    περισσότερα »