• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται στα τιμόνια και ποια υπερτερεί;

Υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι;

Διαβάστηκε από 32043 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2018

Δείτε τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα συστήματα τιμονιού και τις διαφορές τους. Πως καταφέρνουν οι κατασκευαστές να κάνουν μαλακό το τιμόνι στην πόλη και σφιχτό στις μεγάλες ταχύτητες.

 
Μπορεί ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων ή οι αναρτήσεις να «τραβούν» το ενδιαφέρον των φίλων της αυτοκίνησης, αλλά ένας μηχανισμός που κακώς δεν έχει «κερδίσει» την προσοχή πολλών είναι το σύστημα διεύθυνσης και τα τεράστια άλματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία του. Αυτή τη φορά θα ασχοληθούμε τόσο με τη δομή του συστήματος διεύθυνσης, όσο και με τις διάφορες τεχνολογίες υποβοήθησης που έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς. Πώς από το στρίψιμο του τιμονιού η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς; Τι άλλαξε και πλέον η στάθμευση και η αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου έγιναν «παιχνιδάκι»; Για να γίνουν όλα αυτά κατανοητά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • France

    Επειδή τάχω και τα δύο κι έχοντας εμπειρία και από άλλα αυτοκίνητα υποκειμενικά ψηφίζω υδραυλικό ..δαγκωτό. Μπορεί να κλέβει ισχύ το υδραυλικό από το μοτέρ, αλλά νιώθω την αμεσότητα της αίσθησης,ενώ το άλλο αλλού πατάει κι αλλού βρίσκεται,άσε δε που σε πίστα καλύτερα το μηχανικό από όλα.Είναι κάτι σαν τα καθαρόαιμα τετρακίνητα με τις μπλοκαδούρες τους τις γραναζούκλες τους τα τέρατα ρουλεμάν να τα συγκρίνεις με τά ψεύτικα κουμπάκια ηλεκτρονικής τετρακίνησης των μαμούθ suv που κάνουν μόνο για καφέ στο Κολωνάκι

      4
  • loukia

    Για εμένα προσωπικά το ηλεκτρουδραυλικό σύστημα είναι η χρυσή τομή... αν κατασκευαστικά βγει κάτι το νεότερο, να το μελετήσουμε...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα