Το ευφυές i-MMD Της Honda επί τω έργω.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου της Honda.

Honda i-MMD

15.743 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2019)

Αναφερθήκαμε πιο πάνω στην ύπαρξη τριών κινητήρων στην υβριδική παραλλαγή του νέου Honda CR-V καθώς και στην απουσία συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων. Γενικά, όταν υπάρχει θερμικός κινητήρας είναι σχεδόν αδύνατη η εξάλειψη του κιβωτίου ταχυτήτων γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει άλλος προφανής τρόπος πολλαπλασιασμού της ροπής ειδικά στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες που η ροπή παίζει πρωτεύοντα ρόλο σε κάθε είδους όχημα. Η Honda παρέκαμψε αυτόν τον σκόπελο με το να μην συμμετέχει ο θερμικός κινητήρας στην προώθηση του οχήματος σε χαμηλές και μέσες ταχύτητες.

Τα βασικά προγράμματα λειτουργίας του λεγόμενου i-MMD (Intelligent-Multi Mode Drive) είναι τρία. Το EV Drive, το Hybrid Drive και το Engine Drive. Το EV Drive αφορά αμιγώς ηλεκτρική προώθηση σε χαμηλές ταχύτητες με μέγιστη αυτονομία περίπου 2 χιλιόμετρα. Το Hybrid Drive αν και μεταφράζεται σαν υβριδική κίνηση, στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει, είναι ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης κύκλου Atkinson που διαθέτει το αυτοκίνητο, να τροφοδοτεί μια γεννήτρια η οποία με την σειρά της παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα. Τέλος το Engine Drive, αφορά υψηλές ταχύτητες κίνησης όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας απεμπλέκεται από την μετάδοση, ενώ ένας συμπλέκτης μεταξύ θερμικού κινητήρα και τροχών κλείνει και έτσι η προώθηση αναλαμβάνεται αποκλειστικά από τον κινητήρα βενζίνης, με τον όποιο πολλαπλασιασμό της ροπής να πραγματοποιείται από την τελική σχέση διαφορικού χωρίς την μεσολάβηση κιβωτίου ταχυτήτων. Σε αυτήν την περίπτωση, η πλεονάζουσα ισχύς του θερμικού κινητήρα χρησιμοποιείται για την φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου μέσω του ηλεκτρικού κινητήρα που τώρα γίνεται δυναμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Kalitero aytokinito
15.3 Toyota 1million