• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tech: Κιβώτιο με 7 συμπλέκτες αντέχει 1.500 Nm ροπής

Διαβάστηκε από 24856 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2019
 

Τι κάνεις όταν δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων που να αντέχει τα 1.500 Nm του κινητήρα σου; Κατασκευάζεις το δικό σου! Η Koenigsegg το τόλμησε και, μαζί με τη νέα Jesko, παρουσίασε ένα σασμάν-επανάσταση στο χώρο της μηχανολογίας. Δείτε πως λειτουργεί.


Η έκθεση της Γενεύης ήταν για ακόμα μία χρονιά ο «παράδεισος» της αυτοκίνησης. Πραγματοποιήθηκαν πολλές παρουσιάσεις νέων μοντέλων και έδωσαν το παρών εντυπωσιακά supercars. Αλλά αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που θαύμασε όλος ο πλανήτης, τότε αυτό είναι αναμφισβήτητα η Koenigsegg Jesko. «Βαπτισμένη» με το όνομα του πατέρα του δημιουργού της σουηδικής φίρμας, η Jesko κέρδισε τα βλέμματα με την εμφάνιση της, ενώ ταυτόχρονα οι αριθμοί πίσω από αυτό το hypercar είναι πρωτόγνωροι, μιλάμε άλλωστε για 1.600 ίππους με 1.500 Nm ροπής και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 482 χλμ/ώρα.

Πέρα, όμως, από τις επιδόσεις και την εμφάνιση, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φέρνει την επανάσταση στον κόσμο της μηχανολογίας, όχι λόγω του κινητήρα ή της αεροδυναμικής σχεδίασης, αλλά εξαιτίας του «μαγικού» κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεράστια ροπή, οι χωροταξικές ανάγκες και η προσπάθεια για μείωση του βάρους καθιστούσαν αδύνατη την τοποθέτηση ενός «aftermarket» κιβωτίου ταχυτήτων. Και τι κάνεις όταν δεν υπάρχει σασμάν στα μέτρα σου; Ασφαλώς κατασκευάζεις το δικό σου! Πώς λειτουργεί, όμως, το συγκεκριμένο αυτόματο σασμάν με εννέα σχέσεις και εφτά συμπλέκτες; Ώρα να γνωρίσουμε το απόλυτο κιβώτιο ταχυτήτων!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ