• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παραδείγματα προσομοιώσεων

Διαχείριση αέρα που το διαπερνά

Θερμά σημεία που χρειάζονται ψύξη

Τα κατάφερε το NSX +vid

2.834 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2016

O διευθυντής της αεροδυναμικής και του συστήματος ψύξης του νέου Honda NSX, εξηγεί πώς αυτός και η ομάδα του διαχειρίστηκαν την ροή του αέρα.

 
H Honda παρουσίασε την νέα αεροδυναμική τεχνολογία που χρησιμοποιεί το νέο NSX. Στόχος της Ιαπωνικής μάρκας ήταν να κατασκευάσει ένα νέο σπορ αυτοκίνητο, που να έχει την αίσθηση της μοναδικότητας όπως όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το Honda NSX.

Η κεντρική ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η κατασκευή του νέου NSX ήταν η όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα. Αυτό σε συνδυασμό με τα επιθυμητά επίπεδα κάθετης δύναμης και την ελαχιστοποίηση της αντίστασης, αλλά και την σωστή ψύξη θα ενίσχυαν την πρόσφυση και την σταθερότητα του οχήματος.


Η ομάδα του Thomas Ramsay που είναι ο διευθυντής της αεροδυναμικής και του συστήματος ψύξης, προσπάθησε να έχει το μέγιστο όφελος από τη ροή του αέρα, που περιβάλει το νέο NSX. 

Χρησιμοποιήθηκαν 40 προσομοιώσεις μοντέλων, υπό κλίμακα στη προηγμένη αεροδυναμική σήραγγα της Honda στο Οχάιο, για την μελέτη αυτή. Οι επιφάνειες του αμαξώματος, οι γρίλιες εισαγωγής και εξαγωγής είναι λεπτομερώς σχεδιασμένες για να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση και να μεγιστοποιηθεί η ψύξη.

Από μπροστά έως πίσω η ισορροπία της κάθετης δύναμης που ασκείται από τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου είναι μελετημένη προσεκτικά. Μετά από έρευνες κατάφεραν το NSX να παράγει περίπου τρεις φορές περισσότερη κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος σε σχέση με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Σε αυτό έχει συμβάλει και ο πίσω διαχύτης που συνεργάζεται με την αεροτομή. 

Αφού έλυσαν το θέμα της ροής του αέρα τους έμεινε η ψύξη των εξαρτημάτων που παράγουν θερμότητα. Στο νέο Honda NSX υπάρχουν 7 εξαρτήματα που πρέπει να ψύχονται, ο κινητήρας, οι δύο υπερσυμπιεστές, το κιβώτιο ταχυτήτων, η μονάδα διανομής ισχύος και 2 κινητήρες της μονάδος αυτής. 

Για να παρέχουν αποτελεσματική ψύξη σε κάθε ένα από αυτά τα εξαρτήματα, η διαχείριση της ροής του αέρα έπρεπε να περάσει μέσα από 10 διαφορετικές ροές αέρα. 

Στο video που ακολουθεί θα παρακολουθήσετε την εξέλιξη της αεροδυναμικής και του συστήματος ψύξης.